לוגו לתפריט עליון
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
js_loader

עורך דין תביעת נכות כללית

הגשת תביעת נכות כללית היא הליך מורכב ומסורבל, אשר דורש היכרות מעמיקה עם החוק והפסיקה בתחום. בנוסף, על המבקש להציג ראיות רפואיות ותעסוקתית המבססות את תביעתו. לאור מורכבות הנושא מומלץ להסתייע בתהליך הגשת התביעה בשירותיו של עורך דין תביעת נכות כללית המתמחה בחוק הביטוח הלאומי. עו"ד לתביעות נכות כללית יהיה בעל ידע וניסיון רב בהגשת תביעות ביטוח לאומי, והוא יכול לסייע למבקש לקבל את הקצבה המגיעה לו בצורה הטובה, היעילה והמהירה ביותר.

 

מה המשמעות של תביעת נכות כללית?

קצבת נכות כללית היא קצבה חודשית המשולמת על ידי המוסד לביטוח לאומי לאנשים שנקבעה להם נכות רפואית בשיעור של 60% לפחות, או נכות רפואית בשיעור של 40% לפחות בשילוב עם נכות תפקודית בשיעור של 25% לפחות. הקצבה נועדה לסייע למקבליה להתמודד עם ההוצאות הכספיות וההיבטים האחרים של הנכות. להיות נכה בישראל זה סיפור קשה מאוד, בין אם המצב נוצר כתוצאה ממחלה או מתאונה. כאשר אדם הופך נכה, הוא חייב לדעת כיצד לפעול וכיצד להגיש תביעת נכות כללית.

 

מדוע חשוב להסתייע בשירותיו של עורך דין תביעת נכות כללית לקראת הגשת התביעה?

ישנו קושי רב בהגשת תביעת נכות כללית, וזהו תהליך מורכב שמצריך התעסקות עם בירוקרטיה, טפסים וכמובן התמודדות עם הרשויות. לכן, בהרבה מקרים עדיף פשוט לקחת עורך דין תביעת נכות כללית שמכיר את התחום ויודע כיצד לפעול בנושא. הרבה אנשים לא ששים לשלם לעורכי דין, אך בתהליך כל כך מורכב וחשוב, לעיתים פשוט אין מנוס מכך.

 

כיצד יכול עורך דין תביעת נכות כללית מנוסה לתרום לסיכויי הצלחת תביעה שלכם?

עורך דין תביעת נכות כללית טוב, יכול לסייע למבקש בתהליך הגשת התביעה בשלל דרכים, לרבות:

  • איסוף ראיות: עורך הדין יסייע למבקש לאסוף את כל הראיות הרפואיות והתעסוקתית הדרושות להגשת התביעה, לרבות חוות דעת רפואיות, מסמכים רפואיים, אישורי הכנסה וכו'.
  • הכנת התביעה: עורך הדין יסייע למבקש להכין את התביעה בצורה מקצועית ויעילה, ויפעל לוודא שהיא כוללת את כל המידע הנדרש.
  • ייצוג בפני הוועדה הרפואית: עורך הדין ייצג את המבקש בפני הוועדה הרפואית, ויפעל לקידום ענייניו.
  • ערעור על החלטת הוועדה: אם הוועדה הרפואית תדחה את התביעה, עורך הדין יוכל להגיש ערעור לבית הדין לעבודה.

 

מה המשמעות של בחירת עורך הדין הנכון לנושא?

למרות החששות, ייצוג עורך דין תביעת נכות כללית זה דבר שיכול להגדיל משמעותית את סיכויי הזכאות לקצבה. עורך דין מיומן ומנוסה יילווה את הלקוח לאורך כל התהליך ואף יוכל להגיש ערעור על החלטת הוועדה. הוא יוכל אף לייצג אתכם בבית המשפט אם הנושא יגיע לכך. יש משמעות גדולה לבחירת עורך הדין הנכון למקרה שלכם.

 

על מה להקפיד כאשר בוחרים עורך דין תביעת נכות כללית?

כאשר בוחרים עורך דין לתביעת נכות כללית, חשוב להקפיד על הדברים הבאים:

  • ניסיון: חשוב לבחור עורך דין בעל ניסיון רב בהגשת תביעות נכות כללית. ניסיון מביא איתו ידע, קשרים, ויכולות שפשוט אי אפשר למצוא אצל עורכי דין צעירים.
  • התמחות: חשוב לבחור עורך דין המתמחה בתחום הביטוח הלאומי. התמחות ספציפית היא קריטית, מפני שרק עורך דין שמכיר את הסעיפים הקטנים בחוק, יוכל להגדיל את סיכויי הזכייה בתביעה.
  • יחס אישי: חשוב לבחור עורך דין שיעניק יחס אישי וזמין למבקש. עורך דין שמבין את המצב, ומסייע ללקוח מבחינה רגשית, הוא עורך דין שמביא את כל החבילה.

 

מדוע חשוב לעבוד עם עורך דין תביעת נכות כללית המתמחה בתחום?

בסופו של דבר, הגשת תביעת נכות כללית היא הליך מורכב ומסורבל, אשר דורש היכרות מעמיקה עם החוק והפסיקה בתחום. ייצוג עורך דין מיומן ומנוסה יכול להגדיל משמעותית את סיכויי הזכאות לקצבה, וזה מה שחשוב ללקוח בסופו של דבר. עורך דין מומחה יוכל לסייע למבקש לאסוף את כל הראיות הדרושות, ולייצר סדר בעניין הלוגיסטי, תוך כדי שהוא מלווה את הלקוח בצורה הטובה והנכונה ביותר. בנוסף, עורך דין מומחה יוכל לייעץ למבקש לגבי סוגי הראיות הדרושות להגשת התביעה, וכיצד להציג אותן בצורה הטובה ביותר. הוא גם יוכל לעזור למבקש להתכונן להופעה בפני הוועדה הרפואית, ולענות על שאלות בצורה מקצועית ובטוחה.

 

לסיכום – זקוקים לסיוע מקצועי של עורך דין תביעת נכות כללית? נשמח לסייע

תביעת נכות כללית מחייבת התמצאות בחוק הביטוח הלאומי ובנוהלי הוועדות הרפואיות. עורך דין תביעת נכות כללית יוכל לסייע למבקש הקצבה באיסוף המסמכים הרפואיים, בהשגת חוות דעת מומחים שתתרום למקסום אחוזי הנכות שלהם, ובעריכת התביעה באופן המיטבי. משרד עו"ד אימבר גולן פרטוש מתמחה בייצוג בוועדות רפואיות לקביעת נכות כללית וישמח לספק לכם ייעוץ ראשוני ללא התחייבות מצדכם. למידע נוסף בנושא הגשת תביעת נכות כללית או ערעור על תביעה שנדחתה, אנא התקשרו למשרדנו כעת או פנו אלינו באמצעות האתר.

עורך דין תביעת נכות כללית

לא חובה להיעזר בעורך דין בתביעת נכות כללית. ניתן להגיש את התביעה באופן עצמאי. עם זאת, ייצוג עורך דין יכול להגדיל משמעותית את סיכויי הזכאות לקצבה. בסוג כזה של הליך משפטי, קריטי לעבוד עם עורך דין איכותי המכיר את התחום

העלויות הכרוכות בייצוג עורך דין בתביעת נכות כללית משתנות בהתאם לעו"ד, לאזור המגורים, לסוג התביעה וכו'. בדרך כלל, שכר הטרחה עומד על אחוז מסוים מהקצבה החודשית הצפויה. לדוגמה, אם הקצבה החודשית הצפויה היא 2,000 ש"ח, שכר הטרחה עשוי לעמוד על 10%, כלומר 200 ש"ח לחודש, לערך.

תהליך הגשת תביעת נכות כללית כולל את השלבים הבאים: מילוי טופס בקשה לתשלום קצבת נכות כללית, הגשת התביעה למוסד לביטוח לאומי, קבלת זימון לוועדה רפואית, הופעה בפני הוועדה הרפואית, קבלת החלטת הוועדה הרפואית, אפשרות ערעור ותהליך ערעור.

עבור מי שסובל מפגיעה בכושר עבודתו, מומלץ מאוד להגיש את התביעה לקצבת נכות כללית בהקדם האפשרי עם גילוי הפגיעה. הדבר נכון במיוחד במקרים בהם ניכר שהנכות הרפואית עלולה להחמיר עם הזמן.

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עו"ד אימבר גולן פרטוש
עו"ד אימבר גולן פרטוש

בעלת המשרד, עו״ד אימבר גולן פרטוש מומחית בתחום נזקי הגוף עם ניסיון רב של ייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן בועדות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.

בעברה, עבדה במחלקה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי ובמקביל כיהנה שנים רבות בוועדה לביטוח לאומי של מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל.

בנוסף, עומדים לזכותה שורה ארוכה של תקדימים משפטיים פורצי דרך בתחום נזקי הגוף.

עו"ד אימבר גולן פרטוש ברשתות:

פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טלפון: 077-804-3544 | מייל: [email protected]

משרד עו"ד אמבר גולן פרטוש
לקבלת יעוץ אישי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות המשרד
משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש נוסד בשנת 2012 והינו משרד מוביל בתחום נזקי הגוף.
 
המשרד מונה צוות עורכי דין מומחים בתחום נזקי הגוף, בייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.
מהתקשורת
כלכליסט
פורסם ב- כלכליסט

במקרה של פציעות חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, התיעוד הוא קריטי להצלחת התביעה - מאמר שפורסם בכלכליסט .

חדשות פתח תקווה
פורסם ב-חדשות פתח תקווה

מדוע חשוב להיות מלווה על ידי עורך דין למימוש הזכויות שלכם מול ביטוח לאומי?

14 עכשיו
פורסם בחדשות 14

בשנת 2022 נשבר שיא של 4 שנים במספר הנפגעים בתאונות עבודה. עו"ד אימבר גולן פרטוש בראיון בנושא.

לוגו מעריב
פורסם ב-במעריב

יפוצה בכ - 3 מליון ש"ח על אף שהחליק מקטנוע בתאונה עצמית.

לקוחות ממליצים
לעו"ד אימבר גולן פרטוש.ברצוני להעריך אותך ולצייןעל היחס החם ומקצועיות אשר קיבלתי אצלכם בטיפול... בבעיה שלי . ברצוני לציין שהכל נעשה בצורה טובה ומעולה עם צוות טוב של עורכי דין טובים ומעולים שמטרתם לעזור ללקוח .לבסוף חשוב מאוד לציין שיש תוצאות טובות. תודה רבה על הכל מעריך אותכם מאוד וממליץ מאוד מימני דורון.קראו עוד
מומלץ בחום מקצוענים ביותר!
שירות ישר ומקצועי ללא עוררין!
שירות נהדר...
משרד מקצועי קיבלתי שירות מצוין תודה על הכל
מקצועיות ואנושיות של אימבר העומדת בראש המשרד וצוותה. מומלץ בחום!!!
מקצועיותאמינותויד ביד לאורך כל הדרך .
שירות מיקצועי.ייצוג ופתרון בעיות ומיצוי זכויות בהצלחה.אמבר ועובדיה קשובים ללקוח נותנים מעצמם מעל... ומעברקראו עוד
js_loader
הצלחות המשרד נכות כללית
DUNS 100 - משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן