לוגו לתפריט עליון
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
js_loader

עורך דין נכות כללית

ההליך להכרה בנכות כללית בביטוח לאומי הוא מורכב, מאתגר, וקשה להתמודדות ללא ייעוץ משפטי מקצועי. עורך דין נכות כללית מיומן ומנוסה יכול לסייע למבוטח לכל אורך ההליך, החל מהכנת טפסי התביעה, דרך ההגשה הראשונית ועד לערעור על החלטות המוסד לביטוח לאומי במידת הצורך. בסקירה זו נפרט עוד למה צריך עורך דין נכות כללית ומה אופי הסיוע שעו"ד כזה יכול לספק למגישי תביעות נכות בביטוח לאומי.

 

התועלות הצומחות מפנייה לסיוע של עורך דין נכות כללית

הנה כמה דרכים שבהן כישוריו של עורך דין ביטוח לאומי המלווה מבוטחים בתביעות נכות כללית, מסייעים למיוצגיו במימוש זכויותיהם:

הבנה מעמיקה של החוק

עורך דין נכות כללית מתמחה במיצוי זכויות לבעלי מוגבלויות מול המוסד לביטוח לאומי כמו גם בחוק הביטוח הלאומי, סעיפיו ונספחיו. הבנה מעמיקה של החוק המורכב והמשתנה הזה יכולה להבטיח שכל לקוח ולקוחה יקבלו את הייעוץ המקצועי המיטבי בכל שלב של התהליך למימוש זכויותיהם. יש חוקים אותם ניתן לפרש בצורות שונות, ולכן, חשוב שיהיה שם אדם שמבין את "האותיות הקטנות" והסעיפים שיכולים להשפיע מהותית על תוצאות התביעה.

ייצוג מותאם אישית

כל אדם עם מגבלה הוא יחיד וייחודי, ולכן דורש ייצוג משפטי המותאם אישית מול המערכת הבירוקרטית המסועפת בביטוח הלאומי. עורך דין נכות כללית יכול לספק ייעוץ וייצוג שמתאימים באופן אישי לכל מקרה, כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר ללקוח. 

ניהול הליכי ערר והליכים משפטיים לפי הצורך

ערעור על החלטות ועדות הביטוח הלאומי בתביעות נכות כללית יכול להיות מסובך ומייגע מאוד. עורך דין נכות כללית יכול לנהל את ההליך בצורה מקצועית ויעילה, ובכך להקל על הלקוחות ולוודא כי קולם נשמע בערכאות השונות. 

 

3 סיבות מצוינות להיעזר בעורך דין נכות כללית בהגשת תביעתכם

להלן מספר סיבות מדוע כדאי להיעזר בעורך דין נכות כללית:

  1. הידע והניסיון של עורך הדין: עורך דין נכות כללית מכיר את החוק והנהלים של המוסד לביטוח לאומי, ויכול להנחות את המבוטח כיצד למלא את הטפסים בצורה נכונה ולהציג את הראיות הרלוונטיות באופן מיטבי. לדוגמה, עורך דין נכות כללית יכול לסייע לך להבין מהם המסמכים הרפואיים הדרושים להגשת התביעה, כיצד לכתוב את הבקשה בצורה יעילה, וכיצד להציג את הראיות הרפואיות בצורה משכנעת.
  2. היכולת לייצג תובעים בוועדה הרפואית בביטוח לאומי: ועדה רפואית היא ועדה של מומחים רפואיים שמטרתה לקבוע את דרגת הנכות הרפואית של המבוטח. הוועדה הרפואית יכולה להשפיע באופן משמעותי על סיכוייכם לקבל את קצבת הנכות. עורך דין נכות כללית יכול להכין וללוות את לקוחותיו לוועדה הרפואית לקביעת נכות בביטוח הלאומי, ולהציג את המקרה שלהם בצורה מקצועית ומשכנעת שתמקסם את דרגת הנכות שתקבע להם וכפועל יוצא – גם את היקף הזכויות שיהיו זכאים לקבל.
  3. היכולת לערער על החלטות המוסד לביטוח לאומי: אם החלטת המוסד לביטוח לאומי אינה לטובת התובע, עורך דין נכות כללית יכול לעזור לו לערער עליה בוועדת העררים ובהמשך הדרך – אם יעלה בכך הצורך, גם בפני ערכאות גבוהות יותר.

מסיבות אלו ומסיבות רבות ונוספות, אם אתם שוקלים להגיש תביעה לקצבת נכות כללית למוסד לביטוח לאומי, מומלץ להתייעץ עם עורך דין נכות כללית מנוסה – ויפה שעה אחת קודם. 

 

כיצד עורך דין נכות כללית יכול לסייע בהגדלת שיעור קצבאות הנכות של מבוטחים בביטוח לאומי?

עורך דין נכות כללית יכול לסייע בהגדלת שיעור קצבאות הנכות של מבוטחים בביטוח לאומי באופן הבא:

הגדלת דרגת הנכות הרפואית

עורך דין נכות כללית יכול לסייע למבוטח להגדיל את דרגת הנכות הרפואית שלו, על ידי סיוע באיסוף ראיות רפואית חזקות, כגון חוות דעת רפואיות, מסמכים רפואיים, וכן עדויות של מומחים או בני משפחה.

הוכחת אי כושר לעבודה

עורך דין נכות כללית יכול לסייע למבוטח להוכיח כי הוא אינו כשיר לעבוד, על ידי איסוף מידע על מצבו הרפואי, על ניסיון העבודה שלו, ועל מאמציו למצוא עבודה חרף מוגבלותו.

הגדלת קצבת הנכות

עורך דין נכות כללית יכול לסייע למבוטח להגדיל את קצבת הנכות שלו, על ידי הגשת בקשה להגדלה לביטוח לאומי, או על ידי הגשת תביעה בבית הדין לעבודה.

בקצרה, עורך דין כאמור לעיל, יוכל לעזור לכם להגדיל את סיכוייכם לקבל את הקצבה המגיעה לכם ובהיקף התואם את רמת נכותכם והפגיעה בכושר העבודה שלכם.

 

לסיכום

כפי שראינו במאמר זה, ההליך להכרה בנכות כללית בישראל הוא הליך מורכב ומאתגר, שיכול להיות קשה להתמודד איתו ללא ייעוץ משפטי מקצועי. עורך דין נכות כללית מיומן ומנוסה יכול לסייע לתובעים לכל אורך ההליך, החל מהגשת התביעה הראשונית ועד לערעור על החלטות המוסד לביטוח לאומי במידת הצורך.

משרד עו"ד אימבר גולן פרטוש מתמחה בייצוג מגישי תביעות נכות כללית בביטוח הלאומי, וצבר ניסיון רב בהשגת קצבאות נכות כללית בהיקפים משמעותיים עבור לקוחותיו. המשרד ידאג לייצג אתכם באופן מקצועי ומסור, וייפעל להבטחת מירב את הזכויות המגיעות לכם כוק.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישת ייעוץ, צרו קשר עם משרד עו"ד אימבר גולן פרטוש עוד היום.

למה צריך עורך דין נכות כללית

עורך דין נכות כללית הוא שותף חשוב לכל אדם עם מגבלה, שמחפש דרך להבטיח את זכויותיו ולהתמודד עם האתגרים המשפטיים הייחודיים שלו. המומחיות של עורך דין איכותי בתחום נכות מאפשרת לו להבין את הצרכים והתהליכים המורכבים המשפיעים על חייו של הלקוח, ובכך מקנה לו את הכלים הנדרשים לפעול באופן מקצועי ואמפטי. 

עורך דין נכות כללית מתמחה בתחום הספציפי הזה ומבין את הצרכים הייחודיים של אנשים עם מגבלות. הוא מסוגל לספק ייעוץ וייצוג מותאם אישית, כאשר ההבנה המעמיקה שלו בתחום הנכות מאפשרת פתרונות משפטיים אופטימליים. לעומת עורך דין העוסק בתביעות אלו באופן משני בלבד, שלא בהכרח מבין את המורכבות של התהליך בביטוח לאומי, החקיקה הרלוונטית והדרך למקסם את זכויות מיוצגיו מול המערכת.

לא בהכרח. אולם, כאשר מדובר בנושא של הגשת תביעות נכות כללית, עורך דין נכות כללית יכול לספק שירות רב ערך ללקוח הודות להיותו בעל הבנה מעמיקה של החוק והתהליכים המשפטיים המתעדכנים בתחום. החוק הוא דינמי ויש צורך באדם ששוחה בחומר על מנת לתת את השירות הטוב ביותר למי שזקוקים לקצבאות הנכות הכללית.

הנושא של נכות כללית הוא נושא כואב מאוד וכזה שמצריך עזרה מהמדינה. מערכת המשפט והביטוח בישראל מיועדת, בין השאר, לעזור לאותם אנשים, אך לא תמיד עושה זאת בהצלחה. לכן, יש צורך בעורכי דין ייעודיים שמכירים את התחום. עורכי דין שמתמחים בנכות כללית הם מקצוענים שמבינים את האתגרים הייחודיים של אנשים עם מגבלות. 

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עו"ד אימבר גולן פרטוש
עו"ד אימבר גולן פרטוש

בעלת המשרד, עו״ד אימבר גולן פרטוש מומחית בתחום נזקי הגוף עם ניסיון רב של ייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן בועדות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.

בעברה, עבדה במחלקה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי ובמקביל כיהנה שנים רבות בוועדה לביטוח לאומי של מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל.

בנוסף, עומדים לזכותה שורה ארוכה של תקדימים משפטיים פורצי דרך בתחום נזקי הגוף.

עו"ד אימבר גולן פרטוש ברשתות:

פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טלפון: 077-804-3544 | מייל: [email protected]

משרד עו"ד אמבר גולן פרטוש
לקבלת יעוץ אישי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות המשרד
משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש נוסד בשנת 2012 והינו משרד מוביל בתחום נזקי הגוף.
 
המשרד מונה צוות עורכי דין מומחים בתחום נזקי הגוף, בייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.
מהתקשורת
כלכליסט
פורסם ב- כלכליסט

במקרה של פציעות חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, התיעוד הוא קריטי להצלחת התביעה - מאמר שפורסם בכלכליסט .

חדשות פתח תקווה
פורסם ב-חדשות פתח תקווה

מדוע חשוב להיות מלווה על ידי עורך דין למימוש הזכויות שלכם מול ביטוח לאומי?

14 עכשיו
פורסם בחדשות 14

בשנת 2022 נשבר שיא של 4 שנים במספר הנפגעים בתאונות עבודה. עו"ד אימבר גולן פרטוש בראיון בנושא.

לוגו מעריב
פורסם ב-במעריב

יפוצה בכ - 3 מליון ש"ח על אף שהחליק מקטנוע בתאונה עצמית.

לקוחות ממליצים
לעו"ד אימבר גולן פרטוש.ברצוני להעריך אותך ולצייןעל היחס החם ומקצועיות אשר קיבלתי אצלכם בטיפול... בבעיה שלי . ברצוני לציין שהכל נעשה בצורה טובה ומעולה עם צוות טוב של עורכי דין טובים ומעולים שמטרתם לעזור ללקוח .לבסוף חשוב מאוד לציין שיש תוצאות טובות. תודה רבה על הכל מעריך אותכם מאוד וממליץ מאוד מימני דורון.קראו עוד
מומלץ בחום מקצוענים ביותר!
שירות ישר ומקצועי ללא עוררין!
שירות נהדר...
משרד מקצועי קיבלתי שירות מצוין תודה על הכל
מקצועיות ואנושיות של אימבר העומדת בראש המשרד וצוותה. מומלץ בחום!!!
מקצועיותאמינותויד ביד לאורך כל הדרך .
שירות מיקצועי.ייצוג ופתרון בעיות ומיצוי זכויות בהצלחה.אמבר ועובדיה קשובים ללקוח נותנים מעצמם מעל... ומעברקראו עוד
js_loader
הצלחות המשרד קצבת נכות כללית, נכות כללית
DUNS 100 - משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן