לוגו לתפריט עליון
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
js_loader

ייצוג בוועדה רפואית נפגעי פעולות איבה

אם הגשתם תביעה להכרה בפגיעת איבה בגין פגיעה פיזית או נפשית שנגרמה לכם במסגרת אירוע איבה – סביר להניח שתזומנו להופיע מול ועדה רפואית לנפגעי איבה בביטוח הלאומי. באמצעות ייצוג בוועדה רפואית נפגעי פעולות איבה יכולים להבטיח כי קולם יישמע וכי דרגת הנכות שתיקבע להם בגין פגיעותיהם, תשקף נאמנה את מצבם הפיזי והנפשי. זהו הבסיס למיצוי מירב הזכויות המגיעות לנפגעים מהביטוח הלאומי בגין פגיעת האיבה שחוו ולכן חשוב לבחור את הגורם המייצג בתבונה.

 

על הצורך בשירותי ייצוג בוועדה רפואית נפגעי פעולות איבה

נפגעי אירועי איבה שהוכרו במשרד הביטחון, כדוגמת אירוע חדירת המחבלים ליישובי עוטף עזה בשביעי באוקטובר, הטבח במסיבות בנירים או אירועי מלחמת חרבות ברזל – יזומנו להופיע בפני הוועדה הרפואית לקביעת אחוזי נכות בביטוח לאומי. תפקידה של ועדה זו הוא לקבוע  לנפגעים את דרגת הנכות הרפואית שלפיה יקבע היקף הפיצויים וההטבות הנלוות שהמוסד לביטוח לאומי יספק להם בגין נזקיהם.

 

ייצוג בוועדה רפואית נפגעי פעולות איבה במקרה של זימון לבדיקה חוזרת

במידה ונקבעה לכם נכות זמנית, או שחל שינוי בדרגת נכותכם, תוזמנו להופיע פעם נוספת בפני הוועדה הרפואית. אין מדובר בטעות במרבית המקרים: הביטוח הלאומי רשאי להזמין אתכם לבדיקה חוזרת אחת לשנה לכל היותר. עם זאת, לביטוח הלאומי נתונה האפשרות להקדים את מועד הבדיקה, במקרה שנאספות ראיות המצביעות על שינוי משמעותי במצבכם הבריאותי.

בכל מקרה, לא תתבצע בדיקה חוזרת בטרם חלפה חצי שנה לפחות מהחלטת הוועדה הקודמת. אם אינכם יכולים להופיע במועד שנקבע, עליכם להודיע מראש ולתאם מועד חלופי, שכן אי הופעה ללא הודעה מוקדמת עלולה להוביל להפחתה בגובה התגמולים המשולמים לכם.

בכל מקרה של קושי בהגנה על זכויותיכם בהקשר לבדיקה חוזרת בוועדה רפואית נפגעי פעולות איבה בביטוח הלאומי, כמו גם במידה ואתם מעוניינים בייצוג משפטי איכותי להגנה על האינטרסים שלכם בוועדה – כדאי לפנות אל עורך דין המתמחה בייצוג נפגעי איבה במוסד לביטוח לאומי.

 

ייצוג בוועדה רפואית נפגעי פעולות איבה עקב החמרה במצב הנפגע

נפגעי פעולות איבה שחלה החמרה במצבם הבריאותי בעקבות הפגיעה, רשאים לבקש דיון מחודש בוועדה הרפואית ביוזמתם הם. גם במקרה זה ניתן להגיש את הבקשה לדיון המחודש רק בחלוף חצי שנה לפחות ממועד ההחלטה הקודמת של הוועדה.

לצורך כך, יש למלא טופס תביעה על החמרת המצב, ולצרף אליו אישור רופא המעיד על השינוי לרעה במצב הבריאותי. את הטופס והאישור הרפואי ניתן להגיש באופן מקוון, באמצעות הדואר, בפקס או בתיבת השירות של הסניף הקרוב.

לסיוע בהגשת הבקשה לדיון מחדש בהחלטות הוועדה או לליווי של עורך דין נפגעי איבה בדיון בוועדה החוזרת, פנו למשרד עו"ד אימבר גולן פרטוש כעת.

 

ייצוג משפטי בהגשת בקשה להחזר הוצאות בעקבות הדיונים בוועדות הביטוח הלאומי

נפגעי פעולות איבה המתייצבים בפני הוועדה הרפואית יכולים להגיש בקשה לקבל החזר כספי על הוצאות שנגרמו להם עקב כך. ההוצאות עבורן ניתן לקבל החזר כוללות:

  • הוצאות נסיעה ותחבורה אל מקום התכנסות הוועדה ובחזרה
  • כיסוי הוצאות לינה במקרה הצורך
  • החזרים על ארוחות וכלכלה
  • פיצוי על הפסד הכנסה על רקע שעות עבודה שהוחמצו

יש לצרף לבקשת ההחזר אסמכתאות מתאימות על ביצוע כל הוצאה שעבורה מתבקש ההחזר.
גם בכך עורך דין ביטוח לאומי המספק שירותי ייצוג בוועדה רפואית לנפגעי פעולות איבה, יוכל לסייע לכם כחלק משירותיו.

 

ייצוג בהגשת ערר על החלטות הוועדה הרפואית בביטוח לאומי לנפגעי פעולות איבה

נפגעי פעולות איבה רשאים להגיש ערעור על החלטת הוועדה הרפואית בנוגע לאחוזי הנכות שנקבעו להם או לכל היבט אחר בהחלטה. יש להגיש את הערעור בכתב בתוך עד 60 יום מקבלת ההודעה על החלטת הוועדה. אמנם הביטוח הלאומי אינו דוחה ערעורים שהוגשו באיחור של עד 90 יום, אך רצוי לפעול בהתאם למועד שנקבע בחוק ולהגיש את הערעור בזמן. בכל מקרה, את הערעור חיוני להגיש בעזרת עורך דין מנוסה בייצוג נפגעי איבה בוועדות הביטוח הלאומי, על מנת למקסם את סיכויי הערעור להתקבל ולהניב את התוצאות המקוות. גם במקרה של דחיית בקשת הערר על רקע איחור בהגשתה, לעיתים ייצוג מטעם עו"ד מנוסה יכול לשנות את תמונת המצב ולאפשר לערר להתקיים בכל זאת.

 

מה חשיבות הייצוג בוועדה רפואית לנפגעי פעולות איבה?

ייצוג משפטי מקצועי בוועדה הרפואית לקביעת נכות לנפגעי איבה, חיוני ביותר בהיבטים הבאים:

  1. הבנת הזכויותעורך דין ביטוח לאומי הבקיא בהוראות החוק יכול לייעץ לנפגע בנוגע למכלול הזכויות להן מרשו זכאי ולוודא שהן מוצו במסגרת הוועדה הרפואית לנפגעי פעולות איבה.
  2. סיוע בתקשורת עם הוועדה – עו"ד מנוסה יוכל לנהל את התקשורת מול הוועדה באופן אפקטיבי, לרבות איסוף מסמכים והעברת מידע הנחוץ לדיון בתביעת הנפגע.
  3. הגנה על זכויות הנבדק בוועדה – עורך הדין יבטיח תיעוד מדויק של המידע והעדויות שנמסרו בוועדה להבטחת זכויות הנפגע בהמשך.
  4. הגשת עררים וייצוג בהם – במקרה הצורך, יוכל עורך הדין לייצג את הנפגע בעררים על החלטות הוועדה.

מהאמור לעיל קל להבין כמה ייצוג משפטי הוא קריטי למיצוי זכויותיו של נפגע פעולת האיבה במסגרת הוועדה הרפואית בביטוח הלאומי.

 

לסיכום

הוועדה הרפואית היא שלב מכריע בתהליך קביעת הזכאות והפיצויים עבור נפגעי פעולות איבה ולכן חיוני לוודא שאתם מגיעים אליה ערוכים ומוכנים היטב להצגת המגבלות והקשיים שלכם עקב אירוע האיבה שעברתם. בעזרת ייצוג בוועדה רפואית נפגעי פעולות איבה יכולים כאמור, לשפר לאין ערוך את הסיכויים להכרה באחוזי נכות משמעותיים בביטוח לאומי, אשר יניבו פיצוי גבוה יותר ומנעד רחב יותר של זכויות רפואיות נלוות. במידה ואתם זקוקים לשירותי ייצוג משפטי בהיערכות לוועדה הרפואית, בדיון מולה או בהגשת ערעורים על החלטותיה, משרד עו"ד אימבר גולן פרטוש ישמח לסייע. פנו אלינו בהקדם ונפעל למימוש מלא של זכויותיכם!

ייצוג בוועדה רפואית נפגעי פעולות איבה

 תפקידה של הוועדה הוא לקבוע לנפגעי איבה את אחוזי הנכות הרפואית שלפיהם ייקבע היקף הפיצויים וההטבות המגיעות להם מהביטוח הלאומי.

כל אזרח שהגיש תביעה להכרה בנפגע איבה לביטוח לאומי, עשוי להזדקק לשירותי ייצוג בוועדה רפואית נפגעי פעולות איבה כדי לממש באופן מיטבי את זכויותיו.

עורך דין מנוסה בייצוג נפגעי איבה בוועדת הביטוח הלאומי, יכול למקסם את סיכויי הערעור של מרשו להתקבל ולהניב את התוצאה הרצויה. גם במקרה של דחיית בקשת הערעור בשל איחור בהגשתה, ייצוג מעו"ד מנוסה מאפשר לערר להתקיים בכל זאת בחלק משמעותי מהמקרים.

כדי למצוא עורך דין איכותי לייצוג בוועדה רפואית לנפגעי פעולות איבה, מומלץ לבדוק המלצות אונליין כמו גם בקרב מכרים שהסתייעו בשירותי עו"ד בתחום זה. כמו כן, כדאי לוודא שלעורך הדין ניסיון מוכח בתיקים דומים לשלכם ושהוא בקיא היטב בזכויות נפגעי איבה ובהליכי הביטוח הלאומי למימושן.

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עו"ד אימבר גולן פרטוש
עו"ד אימבר גולן פרטוש

בעלת המשרד, עו״ד אימבר גולן פרטוש מומחית בתחום נזקי הגוף עם ניסיון רב של ייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן בועדות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.

בעברה, עבדה במחלקה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי ובמקביל כיהנה שנים רבות בוועדה לביטוח לאומי של מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל.

בנוסף, עומדים לזכותה שורה ארוכה של תקדימים משפטיים פורצי דרך בתחום נזקי הגוף.

עו"ד אימבר גולן פרטוש ברשתות:

פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טלפון: 077-804-3544 | מייל: [email protected]

משרד עו"ד אמבר גולן פרטוש
לקבלת יעוץ אישי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות המשרד
משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש נוסד בשנת 2012 והינו משרד מוביל בתחום נזקי הגוף.
 
המשרד מונה צוות עורכי דין מומחים בתחום נזקי הגוף, בייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.
מהתקשורת
כלכליסט
פורסם ב- כלכליסט

במקרה של פציעות חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, התיעוד הוא קריטי להצלחת התביעה - מאמר שפורסם בכלכליסט .

חדשות פתח תקווה
פורסם ב-חדשות פתח תקווה

מדוע חשוב להיות מלווה על ידי עורך דין למימוש הזכויות שלכם מול ביטוח לאומי?

14 עכשיו
פורסם בחדשות 14

בשנת 2022 נשבר שיא של 4 שנים במספר הנפגעים בתאונות עבודה. עו"ד אימבר גולן פרטוש בראיון בנושא.

לוגו מעריב
פורסם ב-במעריב

יפוצה בכ - 3 מליון ש"ח על אף שהחליק מקטנוע בתאונה עצמית.

לקוחות ממליצים
לעו"ד אימבר גולן פרטוש.ברצוני להעריך אותך ולצייןעל היחס החם ומקצועיות אשר קיבלתי אצלכם בטיפול... בבעיה שלי . ברצוני לציין שהכל נעשה בצורה טובה ומעולה עם צוות טוב של עורכי דין טובים ומעולים שמטרתם לעזור ללקוח .לבסוף חשוב מאוד לציין שיש תוצאות טובות. תודה רבה על הכל מעריך אותכם מאוד וממליץ מאוד מימני דורון.קראו עוד
מומלץ בחום מקצוענים ביותר!
שירות ישר ומקצועי ללא עוררין!
שירות נהדר...
משרד מקצועי קיבלתי שירות מצוין תודה על הכל
מקצועיות ואנושיות של אימבר העומדת בראש המשרד וצוותה. מומלץ בחום!!!
מקצועיותאמינותויד ביד לאורך כל הדרך .
שירות מיקצועי.ייצוג ופתרון בעיות ומיצוי זכויות בהצלחה.אמבר ועובדיה קשובים ללקוח נותנים מעצמם מעל... ומעברקראו עוד
js_loader
הצלחות המשרד עורך דין לנפגעי פעולות איבה
DUNS 100 - משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן