לוגו לתפריט עליון
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
js_loader

תביעת נכות כללית בגין מיאלומה נפוצה

מיאלומה נפוצה היא סוג של סרטן הדם. הסרטן מהסוג הזה מתפתח בתאי העצם (תאי הפלסמה). המיאלומה הנפוצה גם מגבירה את הסיכונים לשברים בעצמות אצל מי שסובל ממנה. זאת משום שהיא מחלישה את העמידות של העצמות של החולה.
הגשת תביעת נכות כללית בגין מיאלומה נפוצה אפשרית במקרים שבהם כושר ההשתכרות של האדם הלוקה במחלה, נפגע בעקבותיה. ככל שהיא מחמירה, ניתן לתבוע גם קצבת שירותים מיוחדים. בשורות הבאות נסביר למי מוגשת תביעת נכות בגין מיאלומה נפוצה, מהו התהליך להגשת תביעת נכות במקרים הללו, מה חשיבות התביעה ומדוע מומלץ להיעזר בשירותיו של עו"ד תביעות נכות לטובת העניין.

 

למי מוגשת תביעת נכות בגין מיאלומה נפוצה?

כאשר חולה מאובחן כמי שסובל ממיאלומה נפוצה ומנגעים סרטניים בכלל, עליו לפנות לגופים המתאימים להגשת תביעת נכות כללית בגין מיאלומה נפוצה. הגוף החשוב ביותר לעניין זה הוא המוסד לביטוח לאומי. המוסד הזה אמון על תשלום קצבאות נכות ומתן סיוע נוסף לחולים במגוון רחב של מחלות, לרבות מחלות סרטניות וסופניות שונות. יחד  עם זאת, מי שיש ברשותו ביטוח רפואי פרטי, ואם המחלה האמורה כלולה במסגרת הפוליסה, בהחלט אפשר להגיש תביעה לחברת הביטוח.

 

מהו הליך הגשת תביעת נכות כללית בגין מיאלומה נפוצה?

הליך הגשת תביעת הנכון הכללית כרוך בשלושה שלבים עיקריים: מילוי טפסים, צירוף מסמכים וועדה רפואית.

  • מילוי טפסים: השלב הראשון בדרך למיצוי הזכויות בביטוח הלאומי הוא מילוי טופס תביעת נכון. הטופס הזה נמצא באתר המוסד לביטוח לאומי, וניתן למלא אותו במגוון צורות. אפשר להוריד אותו, למלא ידנית ולשלוח. מנגד, אפשר למלא את הטופס בצורה מקוונת.
  • צירוף מסמכים רפואיים: טופס התביעה לקצבת נכון יהיה חסר ערך, אם לא יצורפו אלין כלל המסמכים הרפואיים הנדרשים לצורך המקרה. כאן, ככל שיוגשו יותר מסמכים רלוונטיים כך הסיכויים של התביעה להתקבל יעלו. עם המסמכים האמורים ניתן לכלול הפניות לרופאים, סיכומים רפואיים, סיכומי ביקור וכן מרשמים רפואיים שונים. כמו כן, יש לכלול ברשימה גם חוות דעת רפואיות נוספות, אם ישנן כאלה.
  • ועדה רפואית: אחרי הגשת המסמכים הרפואיים, השלב הבא הוא ועדה רפואית שאותה יעבור מגיש הבקשה. הוועדה הרפואית נועדה לקבוע באופן המוחלט ביותר את מידת הזכאות של מגיש הבקשה לקצבת נכות. לכן, ככל שהגשת הבקשה ובחינת הטפסים הרפואיים השונים בוצעה בצורה מסודרת ומקצועית יותר, כך הסיכויים לכך שהוועדה תפסוק לטובת המטופל יהיו גבוהים יותר.

 

על החשיבות הרבה של הגשת תביעת נכות כללית בגין מיאלומה נפוצה באופן מדויק ומקצועי

הגשת תביעת נכות כללית בגין מיאלומה נפוצה או מכל סיבה אחרת למעשה, אמורה לשפר את רמת החיים ואת איכות החיים של התובע ואמורה לעקל עליו ועל כל בני המשפחה שלו ככל שניתן את התוצאות העגומות של המחלה הזאת. ככל שהגשת התביעה תתבצע בצורה מסודרת יותר, כך יגדלו סיכויי ההצלחה שלה. בדיוק מהסיבה הזאת כדאי להסתייע בעורך דין המכיר את הנושא לעומק. עורך הדין יסייע בתהליך מתחילתו – החל באיסוף הנתונים, עבור דרך בחינת המסמכים הרפואיים ומילוי טופס הבקשה ועד לליווי המטופל ובני המשפחה עד לקבלת הזכויות המגיעות להם.

 

תביעת נכות כללית בגין מיאלומה נפוצה – סיכום

מיאלומה נפוצה היא, למרבה הצער, מחלה קשה שלרוב רק הולכת ומתפשטת. לפיכך חשוב למצות את הזכויות של החולה מוקדם ככל האפשר. פנייה לעורך דין איכותי המתמחה בתביעות נכות כללית לחולי סרטן הדם, עשויה להיות ההבדל בין השהיית הטיפול לקבלת מלוא הזכויות בהקדם האפשרי. עורך הדין יסייע לתובע לאסוף את כל הטפסים, הסיכומים הרפואיים ומסמכים אחרים הקשורים במחלה. בהמשך הוא יגבש את התביעה ויגיש אותה למוסד לביטוח לאומי. עורך הדין גם ילווה את החולה לאורך כל הדרך עד לקבלת מלוא הזכויות המגיעות לו מהביטוח הלאומי.

בקצרה, אם חליתם במיאלומה נפוצה ויש לכם רצון לקבל את מלוא הזכויות שלכם בהקדם – משרד עו"ד אימבר גולן פרטוש הוא הכתובת עבורכם. פנו אלינו כעת והרשו לנו להקל עליכם ולסייע לכם בתהליך לקבלת מירב הזכויות והתמיכה הנחוצה לכם בתקופה זו.

תביעת נכות כללית בגין מיאלומה נפוצה

התסמינים של מיאלומה נפוצה הם מגוונים. זאת משום שהמחלה עלולה להופיע באיברים שונים בגוף. עם התסמינים הבולטים ניתן למנות נטייה לשברים בעצמות, רגישות יתרה למחלות ולזיהומים. תסמינים אפשריים אחרים עשויים לבוא לידי ביטוי בחיי היום יום – בחילות, תחושת צמא מתמדת, ישנוניות, קוצר נשימה ועוד. ככל שהמחלה מאובחנת מוקדם יותר, כך הטיפולים עשויים לסייע למטופל לאורך זמן.

התשובה שלילית – לא ניתן לזהות פלח אוכלוסייה ספציפי אחד או יותר שהמיאלומה המצויה פוגעת בו. הסובלים מהמחלה מגיעים ממגוון סוגי אוכלוסייה ללא הבדל גיל, מין, מצב כלכלי או כל הבדל אחר שאפשר להעלות על הדעת. גם טווח הגילאים של הסובלים מהמחלה משתנה. 

מיאלומה נפוצה היא מסוג המחלות שקשה יחסית לרפא אותה עד תום. למעשה, אפשר לומר שרק בחלק קטן יחסית מהמקרים מתרחש ריפוי מלא של החולה. אולם יש מקרים של הפוגה במחלה שעשויה להימשך זמן רב. בדרך כלל, הטיפולים הקיימים נועדו להאט את התפשטות המחלה ולמתן את הסימפטומים שלה, כולל הכאבים והנטייה לשברים בעצמות.

התשובה היא חד משמעית – עם התבררות המצב וכבר בשלבים המוקדמים של המחלה, חשוב מאוד לפנות לקבלת סיוע. ככל שקבלת הסיוע מגיעה מוקדם יותר, כך החיים של המטופל בהמשך הדרך יהיו קלים יותר יחסית. כל דחייה של הפניה לביטוח הלאומי ובכלל עלולה למנוע מהחולה סיוע כספי או אחר המגיע לו ושיכול לסייע לו ולבני המשפחה שלו להתמודד עם המצב.

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עו"ד אימבר גולן פרטוש
עו"ד אימבר גולן פרטוש

בעלת המשרד, עו״ד אימבר גולן פרטוש מומחית בתחום נזקי הגוף עם ניסיון רב של ייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן בועדות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.

בעברה, עבדה במחלקה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי ובמקביל כיהנה שנים רבות בוועדה לביטוח לאומי של מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל.

בנוסף, עומדים לזכותה שורה ארוכה של תקדימים משפטיים פורצי דרך בתחום נזקי הגוף.

עו"ד אימבר גולן פרטוש ברשתות:

פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טלפון: 077-804-3544 | מייל: [email protected]

משרד עו"ד אמבר גולן פרטוש
לקבלת יעוץ אישי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות המשרד
משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש נוסד בשנת 2012 והינו משרד מוביל בתחום נזקי הגוף.
 
המשרד מונה צוות עורכי דין מומחים בתחום נזקי הגוף, בייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.
מהתקשורת
כלכליסט
פורסם ב- כלכליסט

במקרה של פציעות חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, התיעוד הוא קריטי להצלחת התביעה - מאמר שפורסם בכלכליסט .

חדשות פתח תקווה
פורסם ב-חדשות פתח תקווה

מדוע חשוב להיות מלווה על ידי עורך דין למימוש הזכויות שלכם מול ביטוח לאומי?

14 עכשיו
פורסם בחדשות 14

בשנת 2022 נשבר שיא של 4 שנים במספר הנפגעים בתאונות עבודה. עו"ד אימבר גולן פרטוש בראיון בנושא.

לוגו מעריב
פורסם ב-במעריב

יפוצה בכ - 3 מליון ש"ח על אף שהחליק מקטנוע בתאונה עצמית.

לקוחות ממליצים
לעו"ד אימבר גולן פרטוש.ברצוני להעריך אותך ולצייןעל היחס החם ומקצועיות אשר קיבלתי אצלכם בטיפול... בבעיה שלי . ברצוני לציין שהכל נעשה בצורה טובה ומעולה עם צוות טוב של עורכי דין טובים ומעולים שמטרתם לעזור ללקוח .לבסוף חשוב מאוד לציין שיש תוצאות טובות. תודה רבה על הכל מעריך אותכם מאוד וממליץ מאוד מימני דורון.קראו עוד
מומלץ בחום מקצוענים ביותר!
שירות ישר ומקצועי ללא עוררין!
שירות נהדר...
משרד מקצועי קיבלתי שירות מצוין תודה על הכל
מקצועיות ואנושיות של אימבר העומדת בראש המשרד וצוותה. מומלץ בחום!!!
מקצועיותאמינותויד ביד לאורך כל הדרך .
שירות מיקצועי.ייצוג ופתרון בעיות ומיצוי זכויות בהצלחה.אמבר ועובדיה קשובים ללקוח נותנים מעצמם מעל... ומעברקראו עוד
js_loader
הצלחות המשרד נכות כללית
DUNS 100 - משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן