לוגו לתפריט עליון
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
js_loader

עורך דין מומחה לתאונות עבודה

נפגעתם או חליתם במהלך עבודתכם? חשוב לפנות לגורם מקצועי ובעל נסיון כגון עורך דין מומחה לתאונות עבודה. עורך הדין יבחן את המקרה שלכם, ימצא את הקשר הישיר בין הפגיעה שלכם לבין עבודתכם, יוכיח את האחריות של מקום העבודה בעת עיתוי הפציעה שלכם ויילחם עבורכם מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח השונות או ביטוח החובה של הרכב שבו נהגתם כדי להשיג עבורכם את מלוא זכויותכם ולמקסם את גובה הפיצוי שייקבע לכם לשיקומכם ולהחלמתכם.

 

עורך דין מומחה לתאונות עבודה

המוסד לביטוח לאומי, וכך גם חברות הביטוח השונות, מכירים בשלושה סוגים של תאונות עבודה בכל תחום מקצועי שהוא:

  • תאונה – כל תאונה שמתרחשת במקום העבודה או במסלול ההגעה הקבוע ממנה ואליה כולל נפילה, החלקה, פציעה ממכונה, התחשמלות, טביעה, תאונת דרכים, נפילת חפץ על העובד ומחדלים רבים נוספים שהתרחשו מעצם עבודתו או במהלכה.
  • מיקרוטראומה – מיקרוטראומה הינה פגיעה מתמשכת שנגרמה מפעולה או סדרת פעולות קבועות וחוזרות על עצמן מטבע עבודתו, כמו למשל הנעת מכונה, הקלדה, נהיגה, עמידה ממושכת או ישיבה ממושכת, תנודות בגב או בצוואר, במפרקי הירך, כף היד, המרפק או הברך וכדומה.
  • מחלת עבודה – מדינת ישראל מכירה במספר מחלות כנגרמות על ידי מקצוע מסויים וקשורות בדרך כלל להרעלה, שאיפה, חשיפה או ספיגה של חומרים שונים אשר נישאים באויר, נידפים מתוך חומרים רעילים או מחלחלים לגופו של האדם באמצעות מגע.

 

כיצד עורך דין מומחה לתאונות עבודה יכול לסייע לכם?

עורך דין טוב, מומחה לענייני תאונות עבודה, יכול לסייע לכם רבות מאד. ראשית כל עורך דין המומחה לתאונות עבודה הינו בקיא בדיני נזיקין ומבין לעומק את ההתנהלות מול גופים בירוקרטים וסבוכים כגון המוסד לביטוח הלאומי, חברות הביטוח השונות ומשרד הבטחון ויודע כיצד לעבוד איתם. בנוסף, הייעוץ וההכוונה, הליווי והתמיכה יכולים למקסם את הסיכויים שתקבלו זכאות לפיצוי, וגובה הסכום הפיצוי שאתם צפויים לקבל עשוי להיות גבוה יותר מאשר אם תבחרו לייצג את עצמכם. שנית, עמידה בועדות רפואיות ללא הדרכה עלולות להסתיים במפח נפש גדול, חשוב שיהיה לצידכם אדם מקצועי ומנוסה שיידע כיצד להכין אתכם לועדות ומבדקים שונים ולייצג אתכם מול הרופאים המשמשים כ'שופטים' לכל דבר ועניין, ושלישית, ולא פחות חשוב, לעיתים קרובות מומלץ מאד שאיש מקצוע אמין ומקצועי יטפל בכל ענייניכם המשפטיים בזמן שאתם מחלימים מפציעתכם וחוזרים לעצמכם בחיק משפחתכם ללא טרדות ודאגות נוספות.

 

מול מי יתנהל עורך דין המומחה לתאונות עבודה?

עורך הדין המתמחה בדיני נזיקין ומסייע לכם בתביעת תאונת עבודה יכול לפעול מול הגופים הבאים:

  • המוסד לביטוח לאומי – המוסד לביטוח לאומי הינו הגוף אשר משלם את ההוצאות הרפואיות שנגרמו לכם בשל הפסד ימי עבודה, פגיעה בכושר ההשתכרות, נכות זמנית או קבועה שנגרמו בעקבות התאונה וכמו כן טיפולים שונים, אשפוזים, ציוד עזר רפואי וכדומה אשר להם הזדקקתם במהלך השיקום וייתכן שתמשיכו להזדקק להם גם בעתיד. המוסד לביטוח הלאומי מטפל גם באירועים זמניים שמהם החלמתם וגם באירועים שהותירו אתכם נכים לצמיתות והגעתם למצב של אובדן כושר עבודה.
  • ביטוחים אישיים – מעסיקים רבים מבטחים את העובדים שלהם בביטוחים אישיים כתמריץ או כתגמול נוסף, ולעיתים זהו העובד אשר דואג לעצמו ליום צרה באמצעות התקשרות עצמית עם חברת ביטוח.
  • ביטוח חובה – במידה ונהגתם ברכב בדרככם למקום העבודה או ממנו הביתה או במהלך יום העבודה ונפגעתם בתאונה, ייתכן וניתן יהיה לתבוע גם את ביטוח החובה של הרכב המדובר.
  • קרן קרנית – במקרי קיצון שבהם אין חברת ביטוח לתבוע בשל תאונת פגע וברח או שמדובר ברכב פוגע שהנהג שלו לא ביטח אותו, נהג בו בלי רשות מהבעלים או בניגוד לתנאי הפוליסה ולכן חברת הביטוח סירבה לשלם פיצויים, ניתן לתבוע את קרן קרנית המיועדת לנפגעי תאונות דרכים ללא חברת ביטוח.

 

אימבר גולן פרטוש – משרד עורכי דין נזיקין וביטוח לאומי

עו"ד אימבר גולן פרטוש הינה עורכת דין מנוסה בעלת מוניטין וידע רב בתחומי נזיקין וביטוח לאומי. בעברה עסקה עו"ד גולן פרטוש כעובדת במחלקה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי ולכן מבינה על בוריים את כל דרכי ההתנהלות, התקנות והנהלים השונים, ייצגה בהצלחה את לקוחותיה ליותר מעשרת אלפים ועדות רפואיות והשיגה למעלה מחצי מיליארד שקלים פיצויים עבור לקוחותיה הרבים. באדיבות וברגישות יפעלו אנשי המשרד למענכם על מנת להלחם על מיצוי זכויותיכם.

עורך דין מומחה לתאונות עבודה
עורך דין מומחה לתאונות עבודה

תאונת עבודה הינה פגיעה המתרחשת במקום העבודה, בדרך או אל מקום העבודה ויכולה להיות אירוע תאונתי, אירוע של פגיעה מתמשכת בשל פעולות חוזרות ונישנות או אירוע של מחלת מקצוע. על מנת לקבל פיצויים לכיסוי ההוצאות הרפואיות, אובדן ימי העבודה ונכויות שונות שייתכן ונגרמו לכם, יש להגיש תביעה אל מול המוסד לביטוח לאומי וכמו כן חברות ביטוח שונות.

עורך דין המתמחה בדיני נזיקין ותאונות עבודה יכול לסייע לכם רבות. הוא ינהל עבורכם את המאבק המשפטי, ייצג אתכם בועדות השונות, יגן על הזכויות שלכם ויאבק למקסם את גובה הפיצוי אשר ייקבע לכם כדי לכסות את הוצאותיכם בהווה ובעתיד בשל הפציעה שלכם בעוד אתם מתמקדים בהחלמה ובשיקום.

תביעת פיצויים ניתן להגיש לביטוח הלאומי או לחברות ביטוח שונות שבהם אתם מבוטחים כעובדים.

כעקרון כן, כל אדם זכאי לייצג את עצמו, אך התוצאה עשויה להיות עגומה ביותר. רצוי להעזר תמיד באיש מקצוע מיומן למקסום התוצאות ולהשגת מלוא מיצוי הזכויות.

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עו"ד אימבר גולן פרטוש
עו"ד אימבר גולן פרטוש

בעלת המשרד, עו״ד אימבר גולן פרטוש מומחית בתחום נזקי הגוף עם ניסיון רב של ייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן בועדות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.

בעברה, עבדה במחלקה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי ובמקביל כיהנה שנים רבות בוועדה לביטוח לאומי של מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל.

בנוסף, עומדים לזכותה שורה ארוכה של תקדימים משפטיים פורצי דרך בתחום נזקי הגוף.

עו"ד אימבר גולן פרטוש ברשתות:

פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טלפון: 077-804-3544 | מייל: [email protected]

משרד עו"ד אמבר גולן פרטוש
לקבלת יעוץ אישי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות המשרד
משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש נוסד בשנת 2012 והינו משרד מוביל בתחום נזקי הגוף.
 
המשרד מונה צוות עורכי דין מומחים בתחום נזקי הגוף, בייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.
מהתקשורת
כלכליסט
פורסם ב- כלכליסט

במקרה של פציעות חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, התיעוד הוא קריטי להצלחת התביעה - מאמר שפורסם בכלכליסט .

חדשות פתח תקווה
פורסם ב-חדשות פתח תקווה

מדוע חשוב להיות מלווה על ידי עורך דין למימוש הזכויות שלכם מול ביטוח לאומי?

14 עכשיו
פורסם בחדשות 14

בשנת 2022 נשבר שיא של 4 שנים במספר הנפגעים בתאונות עבודה. עו"ד אימבר גולן פרטוש בראיון בנושא.

לוגו מעריב
פורסם ב-במעריב

יפוצה בכ - 3 מליון ש"ח על אף שהחליק מקטנוע בתאונה עצמית.

לקוחות ממליצים
לעו"ד אימבר גולן פרטוש.ברצוני להעריך אותך ולצייןעל היחס החם ומקצועיות אשר קיבלתי אצלכם בטיפול... בבעיה שלי . ברצוני לציין שהכל נעשה בצורה טובה ומעולה עם צוות טוב של עורכי דין טובים ומעולים שמטרתם לעזור ללקוח .לבסוף חשוב מאוד לציין שיש תוצאות טובות. תודה רבה על הכל מעריך אותכם מאוד וממליץ מאוד מימני דורון.קראו עוד
מומלץ בחום מקצוענים ביותר!
שירות ישר ומקצועי ללא עוררין!
שירות נהדר...
משרד מקצועי קיבלתי שירות מצוין תודה על הכל
מקצועיות ואנושיות של אימבר העומדת בראש המשרד וצוותה. מומלץ בחום!!!
מקצועיותאמינותויד ביד לאורך כל הדרך .
שירות מיקצועי.ייצוג ופתרון בעיות ומיצוי זכויות בהצלחה.אמבר ועובדיה קשובים ללקוח נותנים מעצמם מעל... ומעברקראו עוד
js_loader
הצלחות המשרד תאונות עבודה
DUNS 100 - משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן