לוגו לתפריט עליון
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
js_loader

עורך דין תאונות תלמידים

כל הרשויות המקומיות מחויבות על-פי חוק לספק לכל ילדי הגנים שהיא מפעילה ובתי הספר שלה ביטוח תאונות אישיות. ביטוח זה בכל ימות השנה ובכל שעות היממה, גם מחוץ לכתלי המסגרת החינוכית. כל רשות מקומית רשאית לבחור את חברת הביטוח שתעניק את השירות. אם הגוף המבטח במקרה שלכם מסרב לשלם את המגיע לכם, תוכלו להיעזר בעורכי הדין המנוסים במשרד עוה"ד אימבר גולן פרטוש. גם כשישנה היתכנות להגשת תביעות כנגד גופים נוספים, ובפרט המוסד החינוכי, כדאי לעשות זאת עם עורך דין תאונות תלמידים מומחה. הצוות הבקיא כבר סייע להורים רבים לממש את זכויותיהם ולקבל בעקבות התאונה את הפיצוי והשיפוי המרביים.

 

סוגיית האחריות לתאונה

 

חשוב לציין כי ניתן להפעיל פוליסת ביטוח של תלמידים בלי קשר לסוגיית האחריות לתאונה. למעשה גם אם התאונה התרחשה אחרי שעות הלימודים או הגן, עקב מעשה שובבות של הילד/ה, עדיין ישנה זכאות לפיצוי ו/או שיפוי, בהתאם לנסיבות המקרה.

בנוסף, אם התאונה התרחשה עקב מחדל של המוסד החינוכי ניתן להגיש שתי תביעות נפרדות: אחת להפעלת הפוליסה (תביעה שמוגשת לחברת הביטוח שנבחרה ע"י הרשות המקומית שלכם לצורך ביטוח הילדים), והשנייה כנגד המוסד החינוכי בגין אותה רשלנות. במקרים אלה חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין תאונות תלמידים מומחה.

 

אילו מקרים מכוסים ע"י ביטוח תלמידים ואילו לא?

 

ההגדרה "תאונות תלמידים" כוללת פגיעה כתוצאה מחפץ חד, כוויות, שברים, נפילה מגובה, פגיעה עקב התעללות, פגיעה כתוצאה מנשיכה או שריטה של בעל חיים, ובאופן כללי כל תאונה – פרט לתאונות דרכים, תאונות עבודה, פעולות איבה ותאונות או נזקים שהם תוצאה של כוח עליון.

 

עורך דין תאונות תלמידים: פיצוי + שיפוי

 

ישנם שני סוגים של סכומי כסף שניתן לתבוע בעקבות תאונה של תלמיד/ה: פיצוי ושיפוי.

השיפוי הוא תשלום בגין הוצאות ששולמו לאחר התאונה – למשל רכישת אביזרים רפואיים, תשלום עבור בדיקות וכו'.

הפיצוי הוא בהתאם לנזק שנגרם לילד או לילדה, ועל-פי כללי הפוליסה. אם בגלל התאונה הילדים לא יכולים ללכת לבית ספר (או לגן) ישולם סכום של 15-20 דולר לכל יום היעדרות. בדרך כלל התשלום הוא לא מהיום הראשון אלא רק לאחר פרק זמן מסוים, למשל החל מהיום השישי או ה-15. במקרים של תאונה חמורה שהובילה לנכות סכום הפיצוי הוא סביב ה-100,000$ (שוב, בהתאם לפוליסה הספציפית – כאמור כל רשות מקומית רשאית לבטח את ילדיה ולכן ייתכנו הבדלים בסכום הספציפי). במקרים שבהם הנכות חלקית, סכום הפיצוי מחושב על-פי אחוזי הנכות שנקבעו, כל עוד נקבעו לפחות 5% נכות. דוגמה נוספת היא שבר בשן, חבלה נפוצה יחסית אצל ילדים, ובמקרה כזה הפיצוי הוא כ-1,000 ש"ח.

 

מה חשוב לעשות אחרי תאונה כדי למקסם את סיכויי הצלחת התביעה?

 

אם התאונה התרחשה בזמן הלימודים, יש לפנות אל המזכירות בבית הספר או אל הגננת על-מנת לקבל טופס הודעה על התאונה וטופס תביעה. המזכירות מחויבת לספק טפסים אלה וגם לסייע במילוי כל הפרטים הרלוונטיים.

בנוסף כדאי לתעד את זירת התאונה, ובפרט אם אתם שוקלים לתבוע בנוסף לחברת הביטוח את המוסד החינוכי עקב רשלנות או מחדל. אם היו עדים לאירוע, רצוי לרשום את הפרטים שלהם ולבקש מהם לספק מידע במידת הצורך.

עוד דגש הוא לאסוף את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים, כולל הקבלות – דוחות אשפוז, אמבולנס, הפניות, מרשמים וכו'. עורך דין תאונות תלמידים עם ניסיון יספק לכם הנחיות מפורטות בהתאם לנסיבות הספציפיות של התאונה שבגינה מוגשת התביעה.

 

תביעות נגד גופים נוספים בעזרת עורך דין תאונות תלמידים

 

עורך דין תאונות תלמידים מסייע גם בהתנהלות מול המוסד לביטוח לאומי. כאמור זהו הגוף שמשלם פיצויים במקרה שבו התאונה היא תאונת דרכים או תאונת עבודה, וההתנהלות מולו מחייבת בקיאות וניסיון על-מנת שלא ייגרמו עיכובים מיותרים או שבקשות מוצדקות ייתקלו בסירוב.

במקרים מסוימים ניתן לתבוע גם את חברת הביטוח של אחד ההורים, ועורכי דין אחראיים יבחנו גם את ההיתכנות של הצעד הזה בהתאם לנסיבות האירוע ולכיסויים שיש ברשותם.

מצב נפוץ עוד יותר הוא כאמור רשלנות או מחדל של צוות גן הילדים העירוני או בית הספר. במקרה כזה יש חשיבות רבה לתיעוד זירת התאונה, ורצוי לעשות זאת בהקדם (כך שגם אם המחדל יתוקן, יהיו לכם צילום או וידאו). עדי ראייה מסייעים גם הם לביסוס התביעה.

אחד הדגשים המרכזיים במצבים אלה הוא ההחלטה האם להגיע לפשרה או לנהל את התיק בפני ערכאה שיפוטית. עורכי דין תאונות תלמידים מיומנים ובעיקר מנוסים יודעים מתי כדאי לקבל הצעות פשרה ומתי הדרך הנכונה למיצוי הזכויות וקבלת הפיצוי ההולם היא פנייה לבית משפט. עוה"ד אימבר גולן פרטוש וצוות משרדה מקפידים על שקיפות מוחלטת כך שכל השיקולים להמלצה אם להסכים להצעת פשרה או להמשיך אל בית המשפט גלויים ללקוח.

 

שירות קשוב, זמין ומחויב

 

השירות שתקבלו מעורכות ועורכי הדין במשרד אימבר גולן פרטוש מתבסס על ניסיון רחב היקף ובהתאם בקיאות מקצועית מעמיקה, לרבות היכרות עם פסיקות רלוונטיות ועדכניות לגבי תאונות תלמידים. בנוסף מתנהל הצוות המקצועי מתוך מחויבות מוחלטת אליכם, על-מנת להביא לסיום מהיר ככל האפשר של התביעה וכך לא להרבות בטרחה ובצער מתמשך בעקבות התאונה. השירות קשוב, זמין מאוד, והכי חשוב – מתאפיין ביושרה מלאה. בהתאם רק אם יש פעולות שרק עורך דין תאונות תלמידים עתיר ניסיון יודעים לבצע ניכנס לתמונה, ועוד קודם לכן תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי ומענה לכל שאלה מעורך דין תאונות תלמידים ללא התחייבות מצדכם.

 

עורך דין תאונות תלמידים – שאלות ותשובות

עורך דין תאונות תלמידים

כן. כל התלמידים מבוטחים בכל מקרה דרך הרשות המקומית, שהיא זו שחתומה על ההסכם מול חברת הביטוח.

כן – ניתן להגיש את התביעה עד להגעת הילד או הילדה לגיל 21. 

לא. במקרה כזה יש לנהל הליך שונה, מול המוסד לביטוח לאומי.

כן, כל עוד בן המשפחה לא מקבל תשלום עבור הפעילות. הביטוח תקף גם בשטח בית הספר וגם מחוצה לו – למשל כשאחד ההורים מצטרף לכיתה כהורה מלווה.

 

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עו"ד אימבר גולן פרטוש
עו"ד אימבר גולן פרטוש

בעלת המשרד, עו״ד אימבר גולן פרטוש מומחית בתחום נזקי הגוף עם ניסיון רב של ייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן בועדות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.

בעברה, עבדה במחלקה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי ובמקביל כיהנה שנים רבות בוועדה לביטוח לאומי של מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל.

בנוסף, עומדים לזכותה שורה ארוכה של תקדימים משפטיים פורצי דרך בתחום נזקי הגוף.

עו"ד אימבר גולן פרטוש ברשתות:

פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טלפון: 077-804-3544 | מייל: [email protected]

משרד עו"ד אמבר גולן פרטוש
לקבלת יעוץ אישי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות המשרד
משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש נוסד בשנת 2012 והינו משרד מוביל בתחום נזקי הגוף.
 
המשרד מונה צוות עורכי דין מומחים בתחום נזקי הגוף, בייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.
מהתקשורת
כלכליסט
פורסם ב- כלכליסט

במקרה של פציעות חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, התיעוד הוא קריטי להצלחת התביעה - מאמר שפורסם בכלכליסט .

חדשות פתח תקווה
פורסם ב-חדשות פתח תקווה

מדוע חשוב להיות מלווה על ידי עורך דין למימוש הזכויות שלכם מול ביטוח לאומי?

14 עכשיו
פורסם בחדשות 14

בשנת 2022 נשבר שיא של 4 שנים במספר הנפגעים בתאונות עבודה. עו"ד אימבר גולן פרטוש בראיון בנושא.

לוגו מעריב
פורסם ב-במעריב

יפוצה בכ - 3 מליון ש"ח על אף שהחליק מקטנוע בתאונה עצמית.

לקוחות ממליצים
לעו"ד אימבר גולן פרטוש.ברצוני להעריך אותך ולצייןעל היחס החם ומקצועיות אשר קיבלתי אצלכם בטיפול... בבעיה שלי . ברצוני לציין שהכל נעשה בצורה טובה ומעולה עם צוות טוב של עורכי דין טובים ומעולים שמטרתם לעזור ללקוח .לבסוף חשוב מאוד לציין שיש תוצאות טובות. תודה רבה על הכל מעריך אותכם מאוד וממליץ מאוד מימני דורון.קראו עוד
מומלץ בחום מקצוענים ביותר!
שירות ישר ומקצועי ללא עוררין!
שירות נהדר...
משרד מקצועי קיבלתי שירות מצוין תודה על הכל
מקצועיות ואנושיות של אימבר העומדת בראש המשרד וצוותה. מומלץ בחום!!!
מקצועיותאמינותויד ביד לאורך כל הדרך .
שירות מיקצועי.ייצוג ופתרון בעיות ומיצוי זכויות בהצלחה.אמבר ועובדיה קשובים ללקוח נותנים מעצמם מעל... ומעברקראו עוד
js_loader
הצלחות המשרד עורך דין תאונות דרכים
DUNS 100 - משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן