לוגו לתפריט עליון
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
js_loader

גמלה חודשית קבועה לאישה שנדבקה בקורונה במקום העבודה

המוסד לביטוח לאומי הכיר בפגיעה מהמחלה ובהשלכות ארוכות הטווח שלה כתאונת עבודה ∙ עו"ד אימבר גולן פרטוש, שייצגה את האישה: "חשוב לדעת מהן הזכויות בעקבות המגפה"

הקורונה בסבירות גבוהה כבר מאחורינו, אבל ההשלכות של המגפה עוד לפנינו. למעלה מ-800,000 ישראלים חלו במחלה, ומתוכם מאות ואולי אפילו אלפים נדבקו במקום העבודה או בדרך אליה וממנה.

מעבר למחלה הלא פשוטה עצמה, הווירוס האלים מותיר גם תופעות לוואי שפוגעות בתפקוד היומיומי וביכולת לעבוד.

אישה שנדבקה בקורונה במקום העבודה וסבלה מתופעות לוואי הוכרה ע"י ביטוח לאומי כנפגעת תאונת עבודה. בעקבות זאת, נקבעו לאישה אחוזי נכות לצמיתות אשר מקנים לה גמלה חודשית קבועה לכל החיים.

עורכת הדין אימבר גולן פרטוש, שייצגה את האישה בפני הוועדה הרפואית של המוסד לביטוח לאומי, מדגישה את חשיבות המודעות לזכויות: "אם נפגעת תוך כדי עבודה או בדרך אליה, כדאי שתדע/י מהן זכויותיך. נפגעי קורונה שנדבקו בעבודה זכאים לפיצויים". עוה"ד פרטוש ציינה שבמשרדה מונחים מקרים נוספים דומים של נפגעי קורונה במקום העבודה, וגם הם צפויים לקבל קצבה חודשית קבועה.

 

ההשפעות ארוכות הטווח של הקורונה: 1 מכל 3 עלול להתקשות בתפקוד

גם אחרי שחלפה למעלה משנה מאז שהקורונה פרצה לחיינו, יש לא מעט סימני שאלה ואי ודאות סביב הנגיף, ובעיקר ביחס להשלכות ארוכות הטווח של הידבקות במחלה. יחד עם זאת, אנחנו כבר יודעים שבמקרים רבים גם אחרי ההחלמה נשארת פגיעה בתפקוד היומיומי – פגיעה שעלולה להיות משמעותית.

לפי מומחים בתחום הרפואה, 1 מכל 3 חולי קורונה יסבול גם מ-Long COVID – המונח הרפואי שמציין את ההשפעה השלילית המתמשכת של נגיף הקורונה. הפגיעות העיקריות הן הידלדלות של רקמת השריר וכתוצאה מכך חולשה וקושי לבצע אפילו פעולות פשוטות יחסית, תפקוד לקוי של הריאות ולכן קשיי נשימה שגם הם מגבילים מאוד את האדם, כאבי מפרקים, כאבים בחזה ועוד.

מאחר שהקורונה משפיעה על שלל איברים ומערכות בגוף, כולל הלב וכלי הדם, המערכת החיסונית, הכבד, מערכת העצבים, הכליות ועוד, החוקרים לא שוללים את האפשרות שבהמשך הדרך יתגלו עוד בעיות רפואיות.

הביטוח הלאומי מכיר כאמור בהידבקות בקורונה במקום העבודה כתאונת עבודה. יחד עם זאת קביעת אחוזי נכות מדויקים לכל מי שסובל מ-Long COVID תלויה באופן הצגת המקרה בוועדה הרפואית. ייצוג של עו"ד ביטוח לאומי עם ניסיון רלוונטי מסייע במימוש הזכויות ובקבלת העזרה הכספית הנחוצה לשיקום.

גמלה חודשית קבועה לאישה שנדבקה בקורונה במקום העבודה

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עו"ד אימבר גולן פרטוש
עו"ד אימבר גולן פרטוש

בעלת המשרד, עו״ד אימבר גולן פרטוש מומחית בתחום נזקי הגוף עם ניסיון רב של ייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן בועדות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.

בעברה, עבדה במחלקה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי ובמקביל כיהנה שנים רבות בוועדה לביטוח לאומי של מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל.

בנוסף, עומדים לזכותה שורה ארוכה של תקדימים משפטיים פורצי דרך בתחום נזקי הגוף.

עו"ד אימבר גולן פרטוש ברשתות:

פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טלפון: 077-804-3544 | מייל: [email protected]

משרד עו"ד אמבר גולן פרטוש
לקבלת יעוץ אישי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות המשרד
משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש נוסד בשנת 2012 והינו משרד מוביל בתחום נזקי הגוף.
 
המשרד מונה צוות עורכי דין מומחים בתחום נזקי הגוף, בייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.
מהתקשורת
כלכליסט
פורסם ב- כלכליסט

במקרה של פציעות חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, התיעוד הוא קריטי להצלחת התביעה - מאמר שפורסם בכלכליסט .

חדשות פתח תקווה
פורסם ב-חדשות פתח תקווה

מדוע חשוב להיות מלווה על ידי עורך דין למימוש הזכויות שלכם מול ביטוח לאומי?

14 עכשיו
פורסם בחדשות 14

בשנת 2022 נשבר שיא של 4 שנים במספר הנפגעים בתאונות עבודה. עו"ד אימבר גולן פרטוש בראיון בנושא.

לוגו מעריב
פורסם ב-במעריב

יפוצה בכ - 3 מליון ש"ח על אף שהחליק מקטנוע בתאונה עצמית.

לקוחות ממליצים
לעו"ד אימבר גולן פרטוש.ברצוני להעריך אותך ולצייןעל היחס החם ומקצועיות אשר קיבלתי אצלכם בטיפול... בבעיה שלי . ברצוני לציין שהכל נעשה בצורה טובה ומעולה עם צוות טוב של עורכי דין טובים ומעולים שמטרתם לעזור ללקוח .לבסוף חשוב מאוד לציין שיש תוצאות טובות. תודה רבה על הכל מעריך אותכם מאוד וממליץ מאוד מימני דורון.קראו עוד
מומלץ בחום מקצוענים ביותר!
שירות ישר ומקצועי ללא עוררין!
שירות נהדר...
משרד מקצועי קיבלתי שירות מצוין תודה על הכל
מקצועיות ואנושיות של אימבר העומדת בראש המשרד וצוותה. מומלץ בחום!!!
מקצועיותאמינותויד ביד לאורך כל הדרך .
שירות מיקצועי.ייצוג ופתרון בעיות ומיצוי זכויות בהצלחה.אמבר ועובדיה קשובים ללקוח נותנים מעצמם מעל... ומעברקראו עוד
js_loader
הצלחות המשרד עורך דין ביטוח לאומי
DUNS 100 - משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן