לוגו לתפריט עליון
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
js_loader

תביעת נכות כללית בגין שחמת הכבד

תביעות נכות, פעמים רבות, הינן מחויבות המציאות מכיוון שיש באפשרותן לתמוך מבחינה כספית ולסייע לאנשים המתמודדים עם אתגרים בריאותיים משמעותיים. כך למשל, המצב כאשר מתעורר הצורך בהגשתה של תביעת נכות כללית בגין שחמת הכבד. שחמת הכבד היא מחלת כבד כרונית המאופיינת בהצטלקות רקמת הכבד, מה שעלול לגרום לפגיעה בתפקוד הכבד ולסיבוכים שונים. כאשר אנשים מתמודדים עם המחיר הפיזי והרגשי של המחלה, עליהם להבין את הניואנסים הקיימים בתביעת הנכות כדי שיוכלו לזכות במלוא הפיצויים והזיכויים להם הם זכאים. זהו הנושא בו נדון במסגרת מאמר זה.

 

באילו נסיבות מתעורר הצורך להגיש תביעת נכות כללית בגין שחמת הכבד?

שחמת כבד אינה מחלה קלה ולכן היא משפיעה על מורכבות חיי היום יום, איכותם, ועל יכולתו של האדם להמשיך לעבוד ולתפקד. שחמת הכבד מתפתחת לעתים קרובות לאורך ובמהלך תקופה ממושכת, בה תתחלף רקמת הכבד הבריאה ברקמת צלקת. התפקודים החיוניים של הכבד, כגון ניקוי רעלים, עיבוד חומרים תזונתיים וייצור מרה, נפגעים ומתבטאים במגוון תסמינים קליניים. משום חומרתם תהיה להם השפעה גם על תפקודי היום יום ועל יכולתו של החולה להמשיך בהם.

 

אילו מסמכים רפואיים נדרשים להגשת תביעת נכות כללית בגין שחמת הכבד?

כדי להוכיח שאכן ישנה השפעה על חיי היום יום ופגיעה ניכרת ביכולת ההכנסה, לשם תביעת נכות כללית בגין שחמת הכבד יש לאסוף בתחילה את ההוכחות הרפואיות הקיימות לאבחנת המחלה, לרבות תוצאות מעבדה, בדיקות הדמיה וחוות דעת של מומחי רפואה. מעבר לכך, יש להתייעץ עם עו"ד מומחה, כדי שהוא יוכל לכוון ולייעץ לגבי הקריטריונים הספציפיים לקבלת הפיצויים כפי שנקבעו במוסד לביטוח לאומי ולבדוק את מידת התאמתם לגורמים כמו בדיקות תפקודי כבד, סיבוכים וההשפעה הכוללת על יכולת העבודה.

 

חשיבות הראיות הרפואיות והאתגרים הקיימים בתהליך להגשת תביעת נכות כללית בגין שחמת הכבד

הוכחות וראיות רפואיות הינן הגורם העיקרי והחשוב ביותר בביסוס תביעת נכות כללית בגין שחמת הכבד. יש להגיש רישומים מפורטים של בדיקות תפקודי כבד, בדיקות הדמיה כגון אולטרסאונד או MRI ודיווחים של הרופאים המטפלים התורמים לחוזק הטענה של התובע. ישנה משמעות וחיוניות לספק תיאור מקיף ומפורט של התסמינים שנחוו, תדירות וחומרת הסיבוכים, וכל טיפול או התערבות שנקבעו. יתרה מכך, קבלת חוות דעת ממומחים בתחום הבקיאים במורכבות המחלה יכולה לשפר משמעותית את אמינות התביעה. מומחים אלו יכולים לספק תובנות חשובות לגבי המגבלות התפקודיות של הפרט, הפרוגנוזה והסבירות לשיפור לאורך זמן.

 

מהם הקשיים באישור תביעת נכות כללית בגין שחמת הכבד?

למרות הוכחות אלו והתיעוד הרפואי, תביעות נכות בגין שחמת עלולות לא להיות מאושרות. אחת הסיבות האפשריות לכך היא האופי הסובייקטיבי של הסימפטומים והשונות בחוויות הפרט אשר יכול לפעמים להוביל למחלוקות בוועדה הרפואית. כדי להתגבר על אתגר זה, כדאי לפנות לייעוץ משפטי המתמחה בתביעות נכות. עו"ד תאונות עבודה הינו האדם המנוסה ביותר שפועל מתוך היכרות מעמיקה עם מערכות הביטוח הלאומי. סיבה אחרת לשלילת הזכויות המגיעות עלולה להיות רק מעצם הגשה לא מלאה של הטפסים והדרישות הנובע מחוסר ידע של התובע. גם על אתגר זה יכול לענות עו"ד מומחה, אשר יידע להגיש את הטפסים בזמנם ולמלאם בדייקנות ובפירוש הנדרש.

 

תביעת נכות כללית בגין שחמת הכבד – סיכום

שחמת הכבד מציבה אתגרים משמעותיים בפני אנשים השואפים לשמור על המשך פעילות יום יומית ועבודה סדירה. תביעות נכות מציעות דרך התמודדות עם חוסר היכולת לתפקד ומציעות הן סיוע כלכלי והן סיוע רגשי, אשר יכול לשרת את התובע לאורך זמן, גם כאשר המחלה מסתבכת ומתקדמת. עם זאת, כדי לזכות במירב ההטבות והפיצויים המגיעים לחולה, יש לפנות אל עו"ד תאונות עבודה, הבקיא בתקנות המוסד לביטוח לאומי ונהליו. עורך דין ביטוח לאומי הוא איש המקצוע אשר יוכל להבטיח כי התביעה תוגש על פי הנדרש ולמלא כל מחויבות אדמיניסטרטיבית ואחרת במהלך התהליך למימוש זכויותיו של המבוטח. אין להקל ראש בבחירת עורך הדין המנוסה ביותר, מכיוון שהליווי המשפטי עשוי להתברר כהבדל בין קבלת מלוא הזכויות לבין שלילת התביעה מראש.

זקוקים לסיוע בהגשת תביעת נכות כללית בגין שחמת הכבד? זה הזמן לפנות להתייעצות במשרד עו"ד אימבר גולן פרטוש ולפעול לקבלת מירב הזכויות המגיעות לכם כחוק.

תביעת נכות כללית בגין שחמת הכבד

כדי להיות זכאים לקצבאות נכות, על התובעים לספק ראיות והוכחות רפואיות מקיפות, לרבות בדיקות תפקודי כבד,  צילומי הדמיה שונים ודוחות מהרופאים המטפלים. בדרך כלל, הוועדה הרפואית תבחן את השפעתה הכללית של שחמת הכבד על יכולתו של האדם לעבוד, חומרת הסיבוכים והפגיעה הכללית.

איסוף ראיות רפואיות מפורטות ומקיפות היא פעולה חיונית לתביעת נכות לרבות הצגת בדיקות תפקודי כבד, צילומים ובדיקות הדמיה כמו אולטרסאונד או MRI, ודוחות מאנשי מקצוע בתחום הבריאות. בנוסף, יש לקבל חוות דעת של רופאים המומחים בתחום זה של  שחמת הכבד כדי לשפר משמעותית את אמינות התביעה.

האופי הסובייקטיבי של התסמינים והשונות בחוויות הפרט עם שחמת הכבד עלולים להוביל למחלוקות בתהליך התביעה, כאשר למשל לא כל ועדת הרופאים מסכימה פה אחד על השפעת המחלה. כדי להתגבר על אתגרים אלו, ההמלצה היא להסתייע בייצוג משפטי של עו"ד תאונות עבודה.

לא תמיד ניתן ואפשר להגיש תביעת נכות באופן עצמאי. לפעמים הטפסים והדרישות נראים, בעיקר לאדם החולה כמעשה שהוא מעל יכולתו. לכן, אפשר להשתתף ולהסתייע בקבוצות תמיכה ובנוסף, ההמלצה הטובה ביותר היא לשכור את שירותיו של עורך דין תאונות עבודה אשר מתמחה בתביעת נכות ויכול להיות בעל ערך במהלך התביעה ובסידור כלל הניירת והרשומות הנדרשות להגשתה.

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עו"ד אימבר גולן פרטוש
עו"ד אימבר גולן פרטוש

בעלת המשרד, עו״ד אימבר גולן פרטוש מומחית בתחום נזקי הגוף עם ניסיון רב של ייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן בועדות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.

בעברה, עבדה במחלקה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי ובמקביל כיהנה שנים רבות בוועדה לביטוח לאומי של מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל.

בנוסף, עומדים לזכותה שורה ארוכה של תקדימים משפטיים פורצי דרך בתחום נזקי הגוף.

עו"ד אימבר גולן פרטוש ברשתות:

פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טלפון: 077-804-3544 | מייל: [email protected]

משרד עו"ד אמבר גולן פרטוש
לקבלת יעוץ אישי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות המשרד
משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש נוסד בשנת 2012 והינו משרד מוביל בתחום נזקי הגוף.
 
המשרד מונה צוות עורכי דין מומחים בתחום נזקי הגוף, בייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.
מהתקשורת
כלכליסט
פורסם ב- כלכליסט

במקרה של פציעות חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, התיעוד הוא קריטי להצלחת התביעה - מאמר שפורסם בכלכליסט .

חדשות פתח תקווה
פורסם ב-חדשות פתח תקווה

מדוע חשוב להיות מלווה על ידי עורך דין למימוש הזכויות שלכם מול ביטוח לאומי?

14 עכשיו
פורסם בחדשות 14

בשנת 2022 נשבר שיא של 4 שנים במספר הנפגעים בתאונות עבודה. עו"ד אימבר גולן פרטוש בראיון בנושא.

לוגו מעריב
פורסם ב-במעריב

יפוצה בכ - 3 מליון ש"ח על אף שהחליק מקטנוע בתאונה עצמית.

לקוחות ממליצים
לעו"ד אימבר גולן פרטוש.ברצוני להעריך אותך ולצייןעל היחס החם ומקצועיות אשר קיבלתי אצלכם בטיפול... בבעיה שלי . ברצוני לציין שהכל נעשה בצורה טובה ומעולה עם צוות טוב של עורכי דין טובים ומעולים שמטרתם לעזור ללקוח .לבסוף חשוב מאוד לציין שיש תוצאות טובות. תודה רבה על הכל מעריך אותכם מאוד וממליץ מאוד מימני דורון.קראו עוד
מומלץ בחום מקצוענים ביותר!
שירות ישר ומקצועי ללא עוררין!
שירות נהדר...
משרד מקצועי קיבלתי שירות מצוין תודה על הכל
מקצועיות ואנושיות של אימבר העומדת בראש המשרד וצוותה. מומלץ בחום!!!
מקצועיותאמינותויד ביד לאורך כל הדרך .
שירות מיקצועי.ייצוג ופתרון בעיות ומיצוי זכויות בהצלחה.אמבר ועובדיה קשובים ללקוח נותנים מעצמם מעל... ומעברקראו עוד
js_loader
הצלחות המשרד קצבת נכות כללית, נכות כללית
DUNS 100 - משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן