לוגו לתפריט עליון
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
js_loader

למה לפנות לשירותיו של עורך דין לתאונות דרכים

תאונות דרכים יכולות להיות אירועים טראומטיים ומשני חיים, ולהשאיר את הקורבנות עם פציעות פיזיות, מצוקה רגשית ועומסים כלכליים. בישראל, כמו בכל מדינה אחרת, השלכותיה של תאונת דרכים עלולות להיות כבדות משקל וארוכות טווח גם במישור הכלכלי, ולגרור הוצאות רפואיות יקרות, תיקוני רכב, והוצאות משפטיות ואחרות הנוגעות הלגשת תביעות ביטוח והליכים משפטיים אחרים. בזמנים מאתגרים שכאלה, פנייה לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים מיומן אינה רק מומלצת אלא חיונית. במאמר זה נפרט למה לפנות לשירותיו של עורך דין לתאונות דרכים וכיצד הסיוע המשפטי יכול להקל על מי שנפגעו בתאונה.

 

למה לפנות לשירותיו של עורך דין לתאונות דרכים – הצורך בסיוע משפטי לאחר תאונת דרכים

תאונות דרכים יכולות להיות כרוכות בהליכים משפטיים מורכבים, החל מהגשת תביעות ביטוח ועד טיפול בסוגיות אחריות ומורכבות לא פחות. עורך דין תאונות דרכים ותיק, מבין את הניואנסים של חוקי התעבורה וחוקי הביטוח, מה שמבטיח ניהול יעיל של התיק שלכם.

במקום להתמודד עצמאית עם בירוקרטיה מול הביטוח הלאומי וחברות הביטוח – מוטב להסתייע בשירותיו של עו"ד תאונות דרכים שיסתייע לכם להתמצא במבוך המשפטי ובעגה הביטוחית המבלבלת, יעזור לכם לאסוף ראיות שיסייעו לכם בקבלת פיצויים בעקבות התאונה, יכוון אתכם במילוי הניירת הרלוונטית ויוודא שאתם עומדים במסגרת הזמנים הקבועה בחוק, להגשת תביעותיכם, למרות הנסיבות המאתגרות.

 

חשיבות הסיוע המשפטי לאחר תאונת דרכים להגנה על זכויות הנפגעים ומימושן

אחת הסיבות העיקריות לשכור עורך דין תאונות דרכים, היא כדי לשמור על זכויותיכם המשפטיות והביטוחיות. חברות הביטוח עשויות לנסות ליישב תביעות במהירות ובתמורה לפיצוי מינימלי, ולעתים קרובות מנצלות את הפגיעות של נפגעים בתאונות דרכים, המצויים במצוקה. החדשות המעודדות הן, כי עורך דין טוב לתאונות דרכים, יוכל להגן על זכויותיכם מול המבטחות, ולוודא שתקבלו פיצוי הוגן.

זאת הודות לניסיונו המקצועי והיכרותו עם הוראות החוק הרלוונטיות, שמאפשרים לו להעריך את השווי האמיתי של התביעה שלכם ולנהל משא ומתן אסרטיבי עם חברות הביטוח בשמכם.

 

על עורך דין תאונות דרכים ככוח עזר חיוני באיסוף ראיות מזירת התאונה

תביעה מוצלחת עקב תאונת דרכים, חייבת להישען על ראיות מוצקות. לעורכי דין מנוסים בדיני נזיקין ותעבורה, ישנם המשאבים והכישורים הנחוצים כדי לבצע חקירה מקיפה של התאונה. הם יכולים לאסוף ולבחון למען מיוצגיהם ראיות מכריעות כמו דוחות משטרתיים מתאונות דרכים, הצהרות עדים שנכחו במקום, רשומות רפואיות וחוות דעת מומחים. כל זאת, על מנת לחזק את התיק שלכם ולתמוך בזכאותכם לפיצויים המגיעים לכם.

 

חשיבות הייצוג המשפטי של עורך דין לתאונות דרכים מול חברות ביטוח

התקשרות עם עורך דין לתאונות דרכים אינה רק מומלצת, אלא יכולה להשפיע באופן משמעותי על תוצאת התיק שלכם. חשוב להיות ערים לעובדה, שאינטראקציה עם חברות ביטוח אחרי תאונות דרכים ובכלל, יכולה להיות משימה מאתגרת, במיוחד כשהן נותנות עדיפות לרווחים שלהן על פני הרווחה שלכם. 

אולם עורכי דין לתאונות דרכים, הם בעלי ניסיון בהתנהלות מול חברות ביטוח ומכירים את הטקטיקות שלהן. הודות לכך, בכוחם למנוע מנפגעי תאונות דרכים ליפול למלכודות שעלולות לסכן את תביעתם ולהבטיח כי זכויותיהם נשמרות במלואן, במהלך המשא ומתן מול המבטחת.

בעוד שתביעות ביטוח רבות המוגשות בעקבות תאונות דרכים, מוסדרות באמצעות משא ומתן, חלקן עשויות לדרוש פנייה לערכאות משפטיות. אם התיק שלכם יסתיים בבית המשפט, סביר שתגלו על בשרכם כי ערכו של עורך דין תאונות דרכים מיומן לצידכם, לא יסולא בפז. עו"ד תאונות דרכים יוכל להציג את המקרה שלכם בצורה משכנעת, לחקור עדים רלוונטיים ולטפל במורכבויות המשפטיות, באופן שיתרום למקסום הסיכויים שלכם לתוצאה חיובית והוגנת בתביעה.

 

מתי כדאי לפנות לשירותיו של עורך דין לתאונות דרכים?

הזמן האופטימלי לפנות לעורך דין תאונות דרכים, הוא בהקדם האפשרי לאחר קרות התאונה. פעולה מיידית יכולה לשפר משמעותית את הסיכויים שלכם לתוצאה מוצלחת בהליך. בראש ובראשונה, ככל שהפנייה נעשית בסמיכות גבוהה יותר לאירוע התאונה, היא מאפשרת לעורך הדין לשחזר במדויק יותר את האירועים, תוך שמירה על פרטים חיוניים שעלולים להישכח עם הזמן. יתרה מזאת, פנייה מוקדמת יותר לעו"ד, מבטיחה עמידה בחלון הזמן הקבוע בחוק להגשת תביעות ולהשלמת הטיפול בהן, ומונעת את אובדן זכאותכם לפיצויים עקב התיישנות עילת התביעה. 

 

למה לפנות לשירותיו של עורך דין לתאונות דרכים – סיכום

תאונת דרכים היא ללא ספק חוויה מטלטלת, שיכולה להיות בעלת השלכות מרחיקות לכת על הנפגע. לאור זאת, פניה לשירותיו של עורך דין לתאונות דרכים, אינה רק מומלצת אלא הכרחית. אם ברצונכם להבטיח שישולמו לכם מלוא הפיצויים המגיעים לכם כחוק בעקבות פגיעתכם בתאונה, חשוב לוודא כי אתם בוחרים בעורך דין נזיקין מיומן ומנוסה בייצוג נפגעי תאונות דרכים, ובהקדם. כך תוכלו להתמקד בהחלמתכם בזמן שיהיה מי שילחם על מיצוי הזכויות שלכם.

הצוות המשפטי המנוסה במשרד עו"ד אימבר גולן פרטוש, כאן כדי לתמוך בכם בכל שלב בתהליך הגשת תביעותיכם לאחר תאונת הדרכים. פנו אלינו עכשיו כדי לקבוע פגישת ייעוץ ולעשות את הצעד הראשון לקראת קבלת הסעדים המגיעים לכם.

למה לפנות לשירותיו של עורך דין לתאונות דרכים

העסקת עורך דין תאונות דרכים הינה חיונית בשל התהליכים המשפטיים המורכבים הכרוכים בטיפול בנפגעי תאונות במישור הביטוחי והנזיקי כאחד. לעו"ד תאונות דרכים הבנה מעמיקה של חוקי התעבורה בישראל, לצד היכרות ענפה עם דיני הביטוח והנזיקין. ידע זה מאפשר לעורכי דין בדיסציפלינה משפטית ייחודית זו, להדריך את מיוצגיהם בהליכים המורכבים של הגשת תביעות ביטוח, טיפול בבעיות הנוגעות לאחריות נזיקית ועמידה בזמנים.

עורך דין תאונות דרכים יוכל להגן על זכויותיכם הביטוחיות, ולהגן עליכם מפני ניסיונות של חברות הביטוח לסיים את הטיפול בתביעה בפיצוי מינימלי או לדחות אותה בתואנות שווא.

קביעת היקף הנזק המלא לאחר תאונת דרכים, יכולה להיות משימה מורכבת עבור האדם מן היישוב. זאת ועוד – לפציעות עשויות להיות השלכות ארוכות טווח, שיובילו להוצאות רפואיות, אובדן הכנסה ומצוקה רגשית. עורך דין לתאונות דרכים מבין את סוגי הנזקים השונים שאתם עשויים להיות זכאים לפיצוי בגינם, לרבות נזקים ממוניים ולא ממוניים. הדבר מאפשר לו להעריך במדויק את היקף וחומרת הנזקים שספגתם בתאונה ובעקבותיה, ולייצר עבורכם אסטרטגיה משפטית איתנה שתסייע לכם לקבל את מקסימום הפיצוי המגיע לכם.

לפי סעיף 16 בחוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים בישראל (חוק הפלת"ד), מועצת לשכת עורכי הדין הארצית מגבילה את התעריפים המקסימליים שעורכי דין לענייני נזיקין רשאים לגבות כשכר טרחה בייצוג לנפגעי תאונות דרכים. בתיקים אלו שכר טרחת עורך הדין לא יעלה על 8% מגובה הפיצוי שישולם לנפגע, ובמידה והתיק כלל הליכי תביעה, תקרת שכר הטרחה תעמוד על 13% מן הסכום שנפסק במסגרתם.

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עו"ד אימבר גולן פרטוש
עו"ד אימבר גולן פרטוש

בעלת המשרד, עו״ד אימבר גולן פרטוש מומחית בתחום נזקי הגוף עם ניסיון רב של ייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן בועדות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.

בעברה, עבדה במחלקה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי ובמקביל כיהנה שנים רבות בוועדה לביטוח לאומי של מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל.

בנוסף, עומדים לזכותה שורה ארוכה של תקדימים משפטיים פורצי דרך בתחום נזקי הגוף.

עו"ד אימבר גולן פרטוש ברשתות:

פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טלפון: 077-804-3544 | מייל: [email protected]

משרד עו"ד אמבר גולן פרטוש
לקבלת יעוץ אישי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות המשרד
משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש נוסד בשנת 2012 והינו משרד מוביל בתחום נזקי הגוף.
 
המשרד מונה צוות עורכי דין מומחים בתחום נזקי הגוף, בייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.
מהתקשורת
כלכליסט
פורסם ב- כלכליסט

במקרה של פציעות חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, התיעוד הוא קריטי להצלחת התביעה - מאמר שפורסם בכלכליסט .

חדשות פתח תקווה
פורסם ב-חדשות פתח תקווה

מדוע חשוב להיות מלווה על ידי עורך דין למימוש הזכויות שלכם מול ביטוח לאומי?

14 עכשיו
פורסם בחדשות 14

בשנת 2022 נשבר שיא של 4 שנים במספר הנפגעים בתאונות עבודה. עו"ד אימבר גולן פרטוש בראיון בנושא.

לוגו מעריב
פורסם ב-במעריב

יפוצה בכ - 3 מליון ש"ח על אף שהחליק מקטנוע בתאונה עצמית.

לקוחות ממליצים
לעו"ד אימבר גולן פרטוש.ברצוני להעריך אותך ולצייןעל היחס החם ומקצועיות אשר קיבלתי אצלכם בטיפול... בבעיה שלי . ברצוני לציין שהכל נעשה בצורה טובה ומעולה עם צוות טוב של עורכי דין טובים ומעולים שמטרתם לעזור ללקוח .לבסוף חשוב מאוד לציין שיש תוצאות טובות. תודה רבה על הכל מעריך אותכם מאוד וממליץ מאוד מימני דורון.קראו עוד
מומלץ בחום מקצוענים ביותר!
שירות ישר ומקצועי ללא עוררין!
שירות נהדר...
משרד מקצועי קיבלתי שירות מצוין תודה על הכל
מקצועיות ואנושיות של אימבר העומדת בראש המשרד וצוותה. מומלץ בחום!!!
מקצועיותאמינותויד ביד לאורך כל הדרך .
שירות מיקצועי.ייצוג ופתרון בעיות ומיצוי זכויות בהצלחה.אמבר ועובדיה קשובים ללקוח נותנים מעצמם מעל... ומעברקראו עוד
js_loader
הצלחות המשרד עורך דין תאונות דרכים
DUNS 100 - משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן