לוגו לתפריט עליון
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
js_loader

תביעת נכות כללית בגין המופיליה

המופיליה, היא הפרעה גנטית נדירה, שמציבה אתגרים ייחודיים עבור החולים בה. המופיליה מאופיינת במחסור בגורמי קרישה, ולכן עלולה להוביל לדימומים חמורים וסיבוכים בריאותיים ארוכי טווח. משום חומרת המחלה והשפעתה רחבת הטווח על חיי היום יום של האנשים הלוקים בה, הגשתה של תביעת נכות כללית בגין המופיליה היא משמעותית וחיונית – הן מבחינה כלכלית והן מבחינה בריאותית. מאמר זה סוקר את השלכות המחלה על חיי היום יום, הצורך בהגשת תביעת פיצויים בגינה, האתגרים הנוגעים למימוש הזכויות לחולי המופיליה והאופן שבו עורך דין נכות כללית יכול לסייע בתהליך.

 

מדוע חיוני להגיש תביעת נכות כללית בגין המופיליה?

תביעת נכות כללית בגין המופיליה נדרשת בשל ההשפעה הנרחבת של המחלה על חיי היומיום של האדם. התביעה בדרך כלל מגיעה בעקבות צורך בתמיכה כספית, דרישה להתאמות שונות ורצון להגיע לספקי בריאות ייחודיים אשר יכולים לסייע בטיפול במחלה.

לצורך הכרה באחוזי הנכות לנפגע, בתביעה זו יש להוכיח את השפעת המחלה על תחומי החיים הבאים:

  • תעסוקה: המופיליה עלולה להשפיע על יכולתו של האדם לשמור על תעסוקה עקבית מכיוון שיש צורך בטיפולים רפואיים קבועים, כגון עירוי גורמי קרישה, וכן הפוטנציאל לדימום בלתי צפוי עלול להוביל להיעדרות ולהגבלות בביצוע העבודה. תביעת אובדן כושר עבודה מסייעת להתמודד עם הלחץ הכלכלי שנגרם כתוצאה מירידה או אובדן הכנסה.
  • מצב כלכלי הנובע מעלויות גבוהות של הטיפול הרפואי הנדרש: עלויות הטיפול הרפואי החוץ ממסדי, או זה שלא ניתן בבתי החולים עלולה להיות גבוהה ומשמעותית.
  • פעילות גופנית: חולי המופיליה, במיוחד אלו אשר הסובלים מתצורה מורכבת וחמורה של המחלה, עלולים להתמודד עם מגבלות החלות עליהם בבואם לבצע פעילות גופנית. זה יכול להשפיע על איכות החיים הכללית ועל עיסוקי הפנאי כך שקצבאות נכות יכולות לעזור להתמודדות עם בעיות הבריאות הנלוות.
  • השפעות חברתיות ופסיכולוגיות: החולים עלולים לסבול מסטיגמות, בידוד ואתגרים אחרים אשר יעיבו על בריאותם הנפשית. הגשת תביעת נכות כללית בגין המופיליה תוכל לסייע בהיבט זה ולספק תמיכה על צורותיה השונות, לרבות הפן הרגשי והתמיכתי הנדרש.
  • מודעות: תביעת הנכות יכולה להעלות את המודעות של החולים עצמם, בני משפחתם והאנשים הסובבים לאתגרים איתם הם מתמודדים, ליכולת ולצורך להקל עליהם ולהבנה טובה יותר של המחלה.

 

האתגרים הנוגעים להגשת תביעת נכות כללית בגין המופיליה

הגשת תביעת נכות כללית בגין המופיליה עלולה להתגלות כמורכבת ומאתגרת להגשה. הקריטריונים לתביעות נכות כוללים בדרך כלל את הצורך בהוכחת חומרת המצב והשפעתו על התפקוד היומיומי. חולי המופיליה חייבים לספק את הרשומות הרפואיות המקיפות ביותר שנמצאות ברשותם, כולל תיעוד של רמות גורמי הקרישה, תוכניות טיפול ותדירות וחומרת האירועים. בנוסף, יש לפרט לגבי השפעת המחלה על התעסוקה, האינטראקציות החברתיות והרווחה הכללית.

 

הגשת תביעת נכות כללית בגין המופיליה והאתגרים הקיימים בתהליך

אחד האתגרים של תביעת נכות כללית בגין המופיליה היא הספקנות והתפיסות המוטעות בנוגע לחומרת המחלה או יכולתם של חולי ההמופיליה לנהל חיים מספקים ופרודוקטיביים למרות מצבם. תפיסות שגויות אלו יכולות ליצור מכשולים נוספים עבור התובעים. לנוכח אתגר זה ונוספים שכמותו, לליווי משפטי של עו"ד ביטוח לאומי יש תפקיד חיוני בסיוע לחולי ההמופיליה לאורך תהליך תביעת הנכות ולאחריה. עורכי דין אלה מספקים הדרכה ופלטפורמה עבור האנשים החולים במחלה, להתמודדות עם הליך התביעה והוועדות הרפואיות בביטוח לאומי ומנחים אותם בהתנהלות הנדרשת למקסום זכויותיהם במסגרת זו.

 

תביעת נכות כללית בגין המופיליה  – סיכום

הגשת תביעת נכות בגין המופיליה הינה מחויבת המציאות כדי לסייע לאותם חולים המתמודדים עם פגיעה בכושר עבודתם בעקבות מצבם הרפואי. אנשים החיים עם המופיליה מתמודדים עם אינספור אתגרים, החל ממצב בריאותם הרגיש ועד הצורך הבירוקרטי להגיש תביעת נכות. לכן כדי לזכות בתביעת הנכות ולממש את כלל הזכויות המגיעות לחולה, מומלץ להסתייע ולשכור את שירותיו של עו"ד ביטוח לאומי, המנוסה בליווי תביעות נכות כללית בגין המופיליה. אין להקל ראש בבחירתו של עורך הדין, אשר יכול לסייע, לתמוך ולהוביל לשיפור ממשי באיכות ורמת החיים של החולים ובני משפחותיהם.

לסיוע אישי בהגשת תביעת נכות כללית בגין המופיליה – פנו כעת אל משרד עו"ד אימבר גולן פרטוש.

תביעת נכות כללית בגין המופיליה

חולי המופיליה עלולים להתמודד עם מגבלות בעבודה עקב הצורך בטיפולים רפואיים קבועים ופוטנציאל לאפיזודות דימומים בלתי צפויות. חלקם אף עלולים לאבד את מקור הכנסתם. אתגרים אלו יכולים להשפיע על יכולתם לעבוד בעקביות ולשמור על יציבות כלכלית, מה שמעורר את הצורך בתביעת נכות כללית.

מגבלה על יכולת עשיית פעילות גופנית עלולה להשפיע באופן משמעותי על איכות החיים הכוללת של הפרט, הן מבחינה פיזית ישירה והן מבחינה רגשית. הגשת תביעת נכות, יכולה לסייע מבחינה כלכלית כדי לשלם את עלויות הטיפול הרפואי המשלים והנלווה הנדרש.

המופיליה הינה מחלה חמורה הדורשת טיפול רפואי מתמשך, כולל ניטור קבוע, טיפולים מונעים והתערבויות חירום. עלויות הבריאות הנלוות יכולות להיות משמעותיות ולכן תביעת נכות יכולה לספק את הרווחה הכלכלית כדי לשלם על טיפולים אלה, במיוחד הטיפולים אשר לא נכללים בסל התרבות ולכן נקראים משלימים או אלטרנטיביים.

תביעת נכות בגין המופיליה יכולה לסייע ולהשפיע באופן הרחב ביותר על מצבו של החולה ובני משפחתו. זה כולל שיקולים לרווחה נפשית ורגשית, שכן המופיליה יכולה לתרום לסטיגמה חברתית, לבידוד ולאתגרים בבריאות הנפש. על ידי קצבאות נכות, יוכלו החולים לזכות גם בהכרה של הסביבה לגבי מצבם ולנסות להעלות את המודעות למחלה, לצרכי התאמה שונים ולאתגרים הקיימים.

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עו"ד אימבר גולן פרטוש
עו"ד אימבר גולן פרטוש

בעלת המשרד, עו״ד אימבר גולן פרטוש מומחית בתחום נזקי הגוף עם ניסיון רב של ייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן בועדות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.

בעברה, עבדה במחלקה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי ובמקביל כיהנה שנים רבות בוועדה לביטוח לאומי של מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל.

בנוסף, עומדים לזכותה שורה ארוכה של תקדימים משפטיים פורצי דרך בתחום נזקי הגוף.

עו"ד אימבר גולן פרטוש ברשתות:

פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טלפון: 077-804-3544 | מייל: [email protected]

משרד עו"ד אמבר גולן פרטוש
לקבלת יעוץ אישי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות המשרד
משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש נוסד בשנת 2012 והינו משרד מוביל בתחום נזקי הגוף.
 
המשרד מונה צוות עורכי דין מומחים בתחום נזקי הגוף, בייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.
מהתקשורת
כלכליסט
פורסם ב- כלכליסט

במקרה של פציעות חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, התיעוד הוא קריטי להצלחת התביעה - מאמר שפורסם בכלכליסט .

חדשות פתח תקווה
פורסם ב-חדשות פתח תקווה

מדוע חשוב להיות מלווה על ידי עורך דין למימוש הזכויות שלכם מול ביטוח לאומי?

14 עכשיו
פורסם בחדשות 14

בשנת 2022 נשבר שיא של 4 שנים במספר הנפגעים בתאונות עבודה. עו"ד אימבר גולן פרטוש בראיון בנושא.

לוגו מעריב
פורסם ב-במעריב

יפוצה בכ - 3 מליון ש"ח על אף שהחליק מקטנוע בתאונה עצמית.

לקוחות ממליצים
לעו"ד אימבר גולן פרטוש.ברצוני להעריך אותך ולצייןעל היחס החם ומקצועיות אשר קיבלתי אצלכם בטיפול... בבעיה שלי . ברצוני לציין שהכל נעשה בצורה טובה ומעולה עם צוות טוב של עורכי דין טובים ומעולים שמטרתם לעזור ללקוח .לבסוף חשוב מאוד לציין שיש תוצאות טובות. תודה רבה על הכל מעריך אותכם מאוד וממליץ מאוד מימני דורון.קראו עוד
מומלץ בחום מקצוענים ביותר!
שירות ישר ומקצועי ללא עוררין!
שירות נהדר...
משרד מקצועי קיבלתי שירות מצוין תודה על הכל
מקצועיות ואנושיות של אימבר העומדת בראש המשרד וצוותה. מומלץ בחום!!!
מקצועיותאמינותויד ביד לאורך כל הדרך .
שירות מיקצועי.ייצוג ופתרון בעיות ומיצוי זכויות בהצלחה.אמבר ועובדיה קשובים ללקוח נותנים מעצמם מעל... ומעברקראו עוד
js_loader
הצלחות המשרד נכות כללית
DUNS 100 - משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן