לוגו לתפריט עליון
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
js_loader

תאונת עבודה פגיעה בברכיים

מקום העבודה נועד להיות סביבה בטוחה עבור האנשים המועסקים בו, אולם המציאות מלמדת שתאונות עלולות לקרות גם במסגרת העבודה השגרתית באופן בלתי צפוי, ולשנות חיים ברגע. למרבה הצער, לא אחת מגיעים למשרדנו מקרים של עובדים אשר ספגו במסגרת תאונת עבודה פגיעה בברכיים, ונותרו עם נכות המגבילה את יכולתם להמשיך ולעסוק במקצוע או במשלח היד שפרנס אותם בעבר. לאור מורכבות וחשיבות הנושא, בחרנו במאמר זה לסקור את הבעיה של תאונות עבודה שמובילות לפגיעות גפיים כאלו ואת התפקיד המרכזי שעורך דין נדרש למלא בהבטחת הפיצוי לאדם שנפגע. 

 

על משמעותה של תאונת עבודה פגיעה בברכיים

תאונת עבודה פגיעה בברכיים עלולה להתרחש במקומות וסיטואציות שונות, כאשר המקום הנפוץ ביותר הוא אתר בנייה כתוצאה מנפילה מגובה, נפילת חפץ כבד על הרגליים או פעילות לא נכונה ליד מכונות. למרבה הצער, אי ציות ואפילו רגעי לפרוטוקולי הבטיחות עלול להוביל לתאונה הבלתי צפויה. 

הפגיעה בברכיים עלולה להיות יותר מפגיעה פיזית, אלא היא עלולה להיות בעלת השלכות משמעותיות על חיי היומיום ועל היכולת להתפרנס. קרע ברצועה ופגיעה בסחוס לא רק גורם לכאבי תופת אלא גם מצריך טיפול רפואי נרחב, כולל ניתוח ושיקום. בטווח הזמן הקצר, עלול העובד להיעזר בקביים אולם הדרך להחלמה עלולה להיות ארוכה. 

עורך הדין המלווה נפגעי עבודה שחוו פגיעה בכושר ההשתכרות שלהם על רקע תאונת עבודה כזו, נדרש גם לטפל בהשפעות ארוכות הטווח של הפגיעה, מתוך הבנה שלפציעות ברכיים יש לעיתים קרובות השלכות מתמשכות, אשר יידרשו טיפולים רפואיים עתידיים והתאמות שעשויות להיות נחוצות להמשך רווחתו של העובד. 

 

ההיבט המשפטי של תאונת עבודה ותפקידו של עורך הדין המטפל בתיק

תאונת עבודה פגיעה בברכיים מעמתת את העובדים לא רק עם אתגרים פיזיים ורגשיים אלא גם עם הצורך והאתגרים המשפטיים המורכבים. תביעת הפיצויים אותה ידרוש העובד תוכל לסייע לו להמשיך את הקיום היום יומי שלו וכן לממן את עלות הטיפול הרפואי העתידי הנדרש. לשם התמודדות עם אתגר זה, נדרש העובד להתייעץ ולשכור את שירותיו של עורך דין תאונות עבודה, אשר מבין ומומחה בתחום זה.  עורך דין המתמחה בפיצויים לעובדים יוכל להבטיח שזכויות העובדים מוגנות ולהבטיח את קבלת מקסימום הפיצויים האפשריים. 

בין פעולותיו של עורך הדין במקרים אלה, הוא יידרש למספר נקודות:

  • ייעוץ והערכה משפטית – על עורך הדין לבצע הערכה יסודית של נסיבות התאונה, לרבות בדיקה מפורטת של פרוטוקולי הבטיחות במקום העבודה, חיפוש וקבלה של דיווחי עדי ראייה ותיעוד רפואי. 
  • ייעוץ לגבי הנהלים והחוקים של קבלת פיצויים – הבנת הנוסחאות וההיגיון העומד מאחורי קבלת תגמול לעובדים עלול להיות מורכב, ולכלול תיעוד ספציפי, מועד ודרישות משפטיות קונקרטיות. עורך הדין יכול להדריך את העובד לגבי הניירת הדרושה והשלמתה במדויק כך שהיא תוגש במסגרת הזמנים הנדרשת. 
  • משא ומתן עם חברות הביטוח – ההתנהלות מול חברות הביטוח עלולה להיות מאתגרת, מכיוון שלעתים קרובות הן מבקשות למזער את הנזק כך שהן לא יידרשו לשלם את מלוא הפיצויים. כדי להבטיח פיצוי הוגן, כדאי להכניס לנבכי המשא ומתן סיוע של עורך דין, שיכול לדאוג לעלויות פיצויים שיוכלו לכסות את ההוצאות הרפואיות, עלויות השיקום והפסד השכר במהלך תקופת ההחלמה.
  • ייצוג משפטי בעת משפט – במקרים מסוימים עלולים להיווצר מחלוקות בין העובד הנפגע לבין המעסיק או המבטח באופן שמחייב הליך משפטי ארוך יותר. בין אם ההליך המשפטי יוכל להסתיים בגישור או בפסק דין, על עורך הדין להתכונן לכך ולהכין תיק תביעה שיוכל להוכיח את הקשר בין תאונת העבודה והפגיעה בברכיים ויוכיח כי הלקוח שלו זכאי למלוא הפיצויים הנדרשים. 
  • אמפתיה ותמיכה רגשית – מעבר לתפקיד הפורמלי, על עורך הדין לגלות אמפתיה ותמיכה רגשית בלקוחו אשר מתמודד עם מגבלות פיזיות, חוסר ודאות לגבי העתיד ועומס רגשי הנובע מתהליך ההחלמה. לפעמים יהיה צורך בחיבור הלקוח עם מקצוענים מתחום בריאות הנפש וקבוצות תמיכה כדי לעזור לו להתמודד עם ההשפעות הפסיכולוגיות של הטראומה. 

 

חשיבות המעורבות של עורך דין נזיקין בהגשת תביעת פיצויים בגין תאונת עבודה פגיעה בברכיים

פגיעה בברכיים כתוצאה מתאונת עבודה עלולה להיות בעלת השלכות ארוכות טווח, משמעותיות ביותר להמשך חייו של העובד, פעילותו היומיומית והמשך יכולת התעסוקה שלו. כחלק מהחתירה לצדק ולפיצוי הוגן, עורך דין תאונות עבודה יוכל ללוות את העובד משלב התאונה ועד קבלת מלוא זכויותיו, תוך תמיכה, הכוונה והסבר תמידי לגבי מורכבויות החוק. מעורבותו של עורך הדין אינה רק פורמלית במשפט עצמו אלא למעשה מייצגת את הצורך ברווחת העובד והחתירה למען חברה שוויונית, הוגנת וצודקת יותר. 

 

תאונת עבודה פגיעה בברכיים – סיכום 

פגיעה בברכיים כתוצאה מתאונת עבודה יכולה לגרום לנזק פיזי ונפשי כבד לעובד. במקרים רבים, פגיעה זו עשויה להוביל לאובדן כושר עבודה, ולפגיעה משמעותית באיכות החיים של הנפגע.

על מנת לקבל פיצוי כספי בגין פגיעה בברכיים כתוצאה מתאונת עבודה, על הנפגע להוכיח כי הפגיעה התרחשה תוך כדי ועקב העבודה, וכי היא נגרמה כתוצאה מאירוע תאונתי או ממיקרוטראומה.

מאחר והליך הגשת התביעה לפיצוי בגין פגיעה בברכיים כתוצאה מתאונת עבודה יכול להיות מורכב ומאתגר, חשוב לפנות לייעוץ משפטי מקצועי על מנת להגדיל את הסיכויים לקבלת הפיצוי המגיע לכם.

אם נפגעתם בברך כתוצאה מתאונת עבודה, פנו בהקדם לייעוץ משפטי במשרד עו"ד אימבר גולן פרטוש. אנו נלווה אתכם לאורך כל ההליך המשפטי, ונפעל להשגת הפיצוי המגיע לכם.

לפרטים נוספים, צרו קשר עוד היום עם משרדנו בטלפון 077-8043544 או דרך הטופס באתר.

תאונת עבודה פגיעה בברכיים

לאחר תאונת עבודה שגורמת לפציעה בברכיים יש לדווח למעסיק באופן מיידי. לאחר מכן יש להתייעץ עם עורך דין תאונות עבודה אשר מומחה בתחום זה ויוכל לספק הכוונה לגבי השלבים הבאים, ליזום את תהליך התביעה ולוודא שהתיעוד הנדרש יוגש על פי לוחות הזמנים הנדרשים.

עורך הדין יוכל להעריך את נסיבות התאונה, להבין את מערך התגמול שמגיע כפיצוי לעובד ויבטיח שכל התיעוד הנדרש מדויק ויוגש בזמן. מומחיותו של עורך הדין תהיה משמעותית במיוחד כאשר נדרש משא ומתן עם חברות ביטוח או כאשר מתנהל הליך משפטי ארוך יותר. 

המורכבות והאתגר העומדים בפני עורך הדין אשר מטפל בתביעה הם רבים החל מכך שלא תמיד הפגיעה הינה נראית, איחור בהופעת התסמינים לאחר התאונה ועד לטיפולים רפואיים נדרשים באופן פוטנציאלי. מעבר לכך, נדרש עורך הדין להוכיח כי נעשתה רשלנות מסוימת או אי הקפדה על פרוטוקולי בטיחות. 

תמיכת עורך דין חורגת מעבר להבטחת הפיצוי הכספי מתוך הכרה בהשפעה הרגשית והמקצועית על כלל התהליכים. עורך דין עשוי לסייע בחיבור הנפגע עם משאבים מתחום בריאות הנפש וקבוצות תמיכה אשר יוכלו לסייע לו לחזור באופן הדרגתי לעבודה ולפעילויות היומיום. 

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עו"ד אימבר גולן פרטוש
עו"ד אימבר גולן פרטוש

בעלת המשרד, עו״ד אימבר גולן פרטוש מומחית בתחום נזקי הגוף עם ניסיון רב של ייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן בועדות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.

בעברה, עבדה במחלקה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי ובמקביל כיהנה שנים רבות בוועדה לביטוח לאומי של מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל.

בנוסף, עומדים לזכותה שורה ארוכה של תקדימים משפטיים פורצי דרך בתחום נזקי הגוף.

עו"ד אימבר גולן פרטוש ברשתות:

פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טלפון: 077-804-3544 | מייל: [email protected]

משרד עו"ד אמבר גולן פרטוש
לקבלת יעוץ אישי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות המשרד
משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש נוסד בשנת 2012 והינו משרד מוביל בתחום נזקי הגוף.
 
המשרד מונה צוות עורכי דין מומחים בתחום נזקי הגוף, בייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.
מהתקשורת
כלכליסט
פורסם ב- כלכליסט

במקרה של פציעות חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, התיעוד הוא קריטי להצלחת התביעה - מאמר שפורסם בכלכליסט .

חדשות פתח תקווה
פורסם ב-חדשות פתח תקווה

מדוע חשוב להיות מלווה על ידי עורך דין למימוש הזכויות שלכם מול ביטוח לאומי?

14 עכשיו
פורסם בחדשות 14

בשנת 2022 נשבר שיא של 4 שנים במספר הנפגעים בתאונות עבודה. עו"ד אימבר גולן פרטוש בראיון בנושא.

לוגו מעריב
פורסם ב-במעריב

יפוצה בכ - 3 מליון ש"ח על אף שהחליק מקטנוע בתאונה עצמית.

לקוחות ממליצים
לעו"ד אימבר גולן פרטוש.ברצוני להעריך אותך ולצייןעל היחס החם ומקצועיות אשר קיבלתי אצלכם בטיפול... בבעיה שלי . ברצוני לציין שהכל נעשה בצורה טובה ומעולה עם צוות טוב של עורכי דין טובים ומעולים שמטרתם לעזור ללקוח .לבסוף חשוב מאוד לציין שיש תוצאות טובות. תודה רבה על הכל מעריך אותכם מאוד וממליץ מאוד מימני דורון.קראו עוד
מומלץ בחום מקצוענים ביותר!
שירות ישר ומקצועי ללא עוררין!
שירות נהדר...
משרד מקצועי קיבלתי שירות מצוין תודה על הכל
מקצועיות ואנושיות של אימבר העומדת בראש המשרד וצוותה. מומלץ בחום!!!
מקצועיותאמינותויד ביד לאורך כל הדרך .
שירות מיקצועי.ייצוג ופתרון בעיות ומיצוי זכויות בהצלחה.אמבר ועובדיה קשובים ללקוח נותנים מעצמם מעל... ומעברקראו עוד
js_loader
הצלחות המשרד עורך דין תאונות עבודה, תאונות עבודה
DUNS 100 - משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן