לוגו לתפריט עליון
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
js_loader

מתי נצטרך עורך דין לתאונות עבודה?

במדינת ישראל מתרחשות מאות תאונות עבודה בשנה. עובדים רבים נפגעים ונותרים מחוסרי פרנסה או פגועים גופנית ונפשית ולא תמיד מודעים למלוא הזכויות שלהם כנפגעי עבודה. כעובדים בכל ענפי המקצועות הקיימים במשק הישראלי, ישנם מספר דברים חשובים שכדאי שתדעו כמו לדוגמא מהי למעשה תאונת עבודה, מתי תאונה תחשב לתאונת עבודה ובעיקר, מתי נצטרך עורך דין לתאונות עבודה. במאמר זה נסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על תאונות עבודה.

 

מהי תאונת עבודה?

תחת הכותרת הרחבה והכללית של תאונת עבודה נמצאים עשרות סוגי פגיעות אשר בדרך כלל מתחלקות לשלושה סוגים עיקריים:

  1. תאונה במקום העבודה או בדרך אליה או ממנה – פציעה, חבלה או פגיעה כתוצאה מתאונה שהתרחשה במהלך העבודה, בדרך אל העבודה או בחזרה ממנה הביתה, בין אם היא התרחשה במקום העבודה עצמו ובין אם מחוצה לו, וגם אם האשם והאחראי לתאונה הינו צד ג' ( כמו למשל נפילה ברכבת או באוטובוס בדרך למקום העבודה, החלקה על רצפה רטובה בלובי הבניין שבו נמצא המשרד וכדומה ).
  2. פגיעה מתמשכת וקבועה – פגיעה מתמשכת וקבועה הנקראת גם מיקרוטראומה אשר נגרמת מפעולה, או סדרת פעולות, אשר מבוצעות באופן קבוע מטבע אופייה של העבודה, לדוגמא תנועות יד או צוואר קבועות וחוזרות על עצמן, הרמת משאות כבדים, ישיבה ממושכת על כיסא או עמידה ממושכת לאורך שעות העבודה.
  3. מחלת מקצוע – ישנן קבוצת מחלות אשר מוכרות על ידי הגופים הרשמיים כגון ביטוח לאומי וחברות הביטוח אשר קשורות קשר ישיר למקום העבודה והיחשפות לחומרים מזיקים, לדוגמא פועלי מפעלי החוטים אשר נפגעו משאיפת סיבי כותנה זעירים, עובדי מפעלים העוסקים בצבעים ודבקים שנפגעו מאדים רעילים, פגיעות במפרקים, בגב ובצוואר הקשורות להקלדה מרובה או נהיגה ממושכת וכן הלאה.

 

מתי נצטרך עורך דין לתאונת עבודה?

התשובה הקלה לשאלה מתי תצטרכו עורך דין לתאונת עבודה היא בכל מקרה שבו נפגעתם פגיעה שגרמה לנזק משמעותי לגופכם ולנפשכם ואשר פגעה ביכולת שלכם להשתכר, ובכל מקרה שבו בעקבות התאונה נזקקתם ועדיין נזקקים לטיפולים שיקומיים שונים, תרופות, ציוד עזר רפואי או שאתם שוקלים לתבוע את ביטוח לאומי, חברות ביטוח שונות ואפילו את ביטוח החובה. עורך דין לתאונות עבודה ילווה אתכם לאורך כל התהליך, ייעץ לכם מנסיונו האישי ויכין אתכם לוועדות רפואיות, מבחנים רפואיים וראיונות על מנת למצות את הזכויות שלכם ולמקסם את הפיצוי הכספי שייקבע לכם כדי לשקם את חייכם ולחזור לשגרה מלאה ממש כמו לפני התאונה.

 

מתי יכולה תאונה להחשב לתאונת עבודה?

באופן טבעי, ברור שאם התאונה התרחשה במפעל, במשרד או באתר הבנייה בשעות העבודה, היא תחשב לתאונת עבודה, וזו אכן תאונת עבודה קלאסית, אך גם התאונות הבאות שהתרחשו מחוץ למקום העבודה ייחשבו לתאונות עבודה:

  • שליחויות עבור מקום העבודה – שליחויות שונות גם במהלך וגם לפני או לאחר סוף יום העבודה עבור המעסיק ובהוראתו כגון הפקדת כספים או מסירת דואר וגם בקשות מיוחדות וחד פעמיות כמו למשל לעבור אצל לקוח מסויים או בחנות מסויימת לצורכי רכישת ציוד משרדי וכנ"ל.
  • עבודה מן הבית – עובדים רבים מנהלים ימי עבודה גמישים בהם הם נמצאים חלק מהשבוע בבית ועובדים באופן מקוון, או מנהלים את כל עבודתם מן הבית או ממקום מרוחק ממקום העבודה זכאים להיות מוכרים כנפגעי תאונת עבודה במידה ויש קשר ישיר בין עבודתם לבין פציעתם.
  • ימים מיוחדים מחוץ למשרד מטעם המעסיק – פגיעה במהלך יום עיון, הרצאה, כנסים, יום גיבוש לעובדים, יום כיף לעובדי המשרד וכל חופשה מאורגנת או יזומה מטעם המעסיק תיחשב לתאונת עבודה.

 

כיצד עורך דין יכול לסייע לכם במקרה של תאונת עבודה?

במידה וחלילה נקלעתם לתאונת עבודה או שנפגעתם כתוצאה משנים של חשיפה לגורמים מזיקים ולתנאי עבודה קשים, חשוב שתצטיידו בעורך דין לתביעות עבודה מהסיבות הבאות:

שנים ארוכות של נסיון, ידע מקצועי ומוניטין

עורכי דין טובים לפיצויי נפגעי תאונות עבודה מכירים את הלך הרוחות בחברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי וגופים נוספים אשר אותם אתם תובעים ומכירים היטב את הבירוקטריה, ההתסייגויות והתנאים השונים אשר עלולים להקשות מאד על אדם שאינו מיוצג לקבל את מלוא זכויותיו.

טיפול מלא בנושא המשפטי בזמן שאתם משתקמים

כל מי שנפגע בתאונת דרכים או סובל מהתפרצות מחלה עקב מקום עבודתו בוודאי נתון בכאבים, בדאגות ובטרדות שונות. העברת הטיפול לידיים מקצועיות שיילחמו עבורכם בזמן שאתם מנסים לשקם את חייכם ולחזור לקו הבריאות תתרום רבות להצלחת החלמתכם.

ליווי, ייעוץ והכוונה

כשיש לכם עורך דין טוב לצידכם תמיד יש לכם עם מי להתייעץ, ממי לקבל הכוונה ולהבין טוב יותר מה הזכויות שלכם ומה האפשרויות השונות שעומדות לפניכם כדי לממש את הזכויות שלכם ולמקסם את גובה הפיצוי לכיסוי הוצאותכם הרבות וכדי להצליח ולפרנס את עצמכם ואת המשפחה באופן שלא נופל מן היום שלפני התאונה.

 

משרד עורכי דין נזיקין וביטוח לאומי אימבר גולן פרטוש

משרד עורכי הדין בניהולה של עו"ד אימבר גולן פרטוש הוקם במטרה להגיש סיוע משפטי וליווי בהגשת תביעות לחברות הביטוח השונות, למשרד הבטחון והמוסד לביטוח לאומי. למשרד נסיון רב עם למעלה מעשרת אלפים ייצוגים בוועדות רפואיות ולמעלה מ – 500,000,000 ש"ח כספי פיצויים שהושגו עבור הלקוחות המרוצים הרבים. עו"ד אימבר גולן פרטוש שימשה בעבר כעובדת המחלקה המשפטית של הביטוח הלאומי והנסיון הרב שלה בהבנת דרכי ההתנהלות, התקנות והנהלים של המוסד נמצא לשירותכם בכל ייעוץ ובכל ליווי על מנת שתהיו מודעים לזכויות שלכם, תוכלו למצות את האפשרויות שעומדות בפניכם ולמקסם את הסכום לפיצוי שישולם לכם.

מתי נצטרך עורך דין לתאונות עבודה?
מתי נצטרך עורך דין לתאונות עבודה?

כן, במידה והנסיעה היתה למטרות הגעה למקום העבודה היא תיחשב לתאונת עבודה לכל דבר ולכן מגיע לכם פיצוי מלא על ימי מחלה, שיקום, תרופות, ציוד עזר רפואי, אשפוז או כל דבר אחר שהייתם זקוקים לו כדי להחלים מן הפציעה.

במידה והתאונה התרחשה במקום שבו הייתם בתוקף עבודתכם ומקצועכם, כמו לדוגמא, חשמלאי שנשלח לתקן תקלה אצל לקוח ושם החליק ונפל על רצפה רטובה, הוא נחשב לנפגע תאונת עבודה למרות שהאשם והגורם לתאונה הינו צד ג'.

גם אם ברור מאד שהתרחשה תאונת עבודה קלאסית במקום העבודה ואין ספק כי נפגעתם בעקבותיה, עדיין חשוב מאד להצטייד בעורך דין לתביעות נזיקין כיוון שהוא מכיר את המערכת הבירוקרטית על שלל נהליה ותקנותיה, יכין אתכם היטב לוועדות רפואיות וימקסם את סיכויי ההצלחה שלכם לקבל את מירב הפיצוי הכספי עבור שיקום והחלמה מלאה.

בכל מקרה של תאונת עבודה, מיקרוטראומה או מחלת מקצוע חשוב להצטייד בעורך דין כדי לקבל ייעוץ מקצועי, ליווי ותמיכה לאורך כל התהליך ולמקסם את הסיכויים שלכם להצליח בתביעה.

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עו"ד אימבר גולן פרטוש
עו"ד אימבר גולן פרטוש

בעלת המשרד, עו״ד אימבר גולן פרטוש מומחית בתחום נזקי הגוף עם ניסיון רב של ייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן בועדות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.

בעברה, עבדה במחלקה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי ובמקביל כיהנה שנים רבות בוועדה לביטוח לאומי של מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל.

בנוסף, עומדים לזכותה שורה ארוכה של תקדימים משפטיים פורצי דרך בתחום נזקי הגוף.

עו"ד אימבר גולן פרטוש ברשתות:

פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טלפון: 077-804-3544 | מייל: [email protected]

משרד עו"ד אמבר גולן פרטוש
לקבלת יעוץ אישי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות המשרד
משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש נוסד בשנת 2012 והינו משרד מוביל בתחום נזקי הגוף.
 
המשרד מונה צוות עורכי דין מומחים בתחום נזקי הגוף, בייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.
מהתקשורת
כלכליסט
פורסם ב- כלכליסט

במקרה של פציעות חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, התיעוד הוא קריטי להצלחת התביעה - מאמר שפורסם בכלכליסט .

חדשות פתח תקווה
פורסם ב-חדשות פתח תקווה

מדוע חשוב להיות מלווה על ידי עורך דין למימוש הזכויות שלכם מול ביטוח לאומי?

14 עכשיו
פורסם בחדשות 14

בשנת 2022 נשבר שיא של 4 שנים במספר הנפגעים בתאונות עבודה. עו"ד אימבר גולן פרטוש בראיון בנושא.

לוגו מעריב
פורסם ב-במעריב

יפוצה בכ - 3 מליון ש"ח על אף שהחליק מקטנוע בתאונה עצמית.

לקוחות ממליצים
לעו"ד אימבר גולן פרטוש.ברצוני להעריך אותך ולצייןעל היחס החם ומקצועיות אשר קיבלתי אצלכם בטיפול... בבעיה שלי . ברצוני לציין שהכל נעשה בצורה טובה ומעולה עם צוות טוב של עורכי דין טובים ומעולים שמטרתם לעזור ללקוח .לבסוף חשוב מאוד לציין שיש תוצאות טובות. תודה רבה על הכל מעריך אותכם מאוד וממליץ מאוד מימני דורון.קראו עוד
מומלץ בחום מקצוענים ביותר!
שירות ישר ומקצועי ללא עוררין!
שירות נהדר...
משרד מקצועי קיבלתי שירות מצוין תודה על הכל
מקצועיות ואנושיות של אימבר העומדת בראש המשרד וצוותה. מומלץ בחום!!!
מקצועיותאמינותויד ביד לאורך כל הדרך .
שירות מיקצועי.ייצוג ופתרון בעיות ומיצוי זכויות בהצלחה.אמבר ועובדיה קשובים ללקוח נותנים מעצמם מעל... ומעברקראו עוד
js_loader
הצלחות המשרד תאונות עבודה
DUNS 100 - משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן