לוגו לתפריט עליון
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
js_loader

עיוורון והתעוורות תאונת עבודה

מקומות עבודה, בייחוד כאשר הם דורשים פעילות פיזית, מכל סוג שהוא, עלולים להפוך בבת אחת לזירות שבהן מתרחשות תאונות בלתי צפויות, בעלות השפעה ארוכת טווח ומשמעותית על המשך החיים של הנפגעים. מצב של עיוורון התעוורות תאונת עבודה היא דוגמא ללקות שעלולה להיות כה משמעותית, עד כי החיים לאחריה לא יחזרו להיות מה שהם היו עוד. במאמר זה ננסה לבחון את ההשפעה של העיוורון או ההתעוורות כתוצאה מתאונת עבודה, על נפגע העבודה מבחינה רגשית, פסיכולוגית וכלכלית. בנוסף, נרצה לשפוך אור על התפקיד המרכזי שימלא עורך דין תאונות עבודה בחתירה לצדק ופיצוי ראוי לנפגעים. 

 

ההשלכות וההשפעות של עיוורון התעוורות תאונת עבודה

לתאונות עבודה עשויות להיות השלכות קשות ובלתי צפויות, כאשר עיוורון התעוורות תאונת עבודה הוא אחת התוצאות ההרסניות ביותר. בין אם בשל היעדר פרוטוקולי בטיחות, תקלות בציוד או רשלנות של המעסיק, ההשלכות של אירועים מסוג זה חורגות הרבה מעבר למקום העבודה. אובדן הראייה הפתאומי לא רק משנה את המציאות הפיזית של האדם המושפע אלא גם גורם לסערה רגשית, אתגרים פסיכולוגיים ועומס כלכלי.

עיוורון מחייב שינוי קיצוני באופן שבו אנשים תופסים את העולם ומתנהלים בתוכו. בתחילה, הנפגעים עלולים להתמודד עם תחושות של הלם, אבל ותחושת אובדן עמוקה. ההסתגלות לחיים ללא ראייה כרוכה לא רק בלימוד מיומנויות חדשות אלא גם בהערכה מחודשת של המטרות האישיות, מערכות היחסים ושיגרת היומיום. למרות המכשולים הראשוניים, אנשים רבים שחווים עיוורון עקב תאונות עבודה יוצאים למסע הסתגלות והתגברות על כל האתגרים. 

למשל, על הנפגעים לאמץ לעצמם טכניקות התמצאות וניידות וכן טכנולוגיות מסייעות אשר יוכלו לאפשר להם חיים עצמאיים עד כמה שניתן. החוסן והנחישות שצריכים להפגין מי שמתמודד עם העיוורון או מי שמסתגל לעיוורון מחייבים אותם לקבל טיפול צמוד רגשי ופסיכולוגי כדי לאמץ לעצמם את יכולת הרוח להתגבר על המצוקות הקיימות. טיפול זה חייב לכלול ולשים דגש על הצורך במערכות תמיכה, שירותי שיקום והבנה חברתית כללית. 

 

תפקידו של עו"ד תאונות עבודה במקרה של התעוורות כתוצאה מתאונת עבודה

בעקבות עיוורון/ התעוורות תאונת עבודה, סביר להניח כי יהיה על הנפגע גם להעמיק ולהבין את המערכה המשפטית הנובעת מכך. עורך דין תאונות עבודה מתמחה בחוקים המורכבים הקשורים לתאונות עבודה ויכול להבטיח  ללקוחו לעשות הכל כדי לקבל את מירב הזכויות המגיעות לו. תפקידו יכלול משימות רבות כמו חקירה, איסוף ראיות, הסברה והכוונה על המשך ההליך המשפטי. 

עורכי דין פועלים ללא לאות כדי לקבוע את נסיבות תאונת העבודה, תוך שיתוף פעולה עם אנשי מקצוע רפואיים כדי לברר את היקף לקות הראייה. הם גם מתייעצים עם מומחים מקצועיים כדי להעריך את ההשפעה על יכולתו של הפרט לעבוד, במטרה להבטיח פיצוי הוגן שיוכל לענות על צרכי ההוצאות הרפואיות, עלויות השיקום, אובדן שכר ונזקים אחרים.

מעבר לכך, עורכי דין לתאונות עבודה תורמים רבות גם למודעות חברתית רחבה יותר ולו רק מעצם אחריותם ותביעתם את המעסיקים על רשלנות המובילה לתוצאות חמורות כמו עיוורון. עורכי דין רבים יתמכו וידחפו לרפורמות של בטיחות במקומות העבודה, תוך שימת דגש על החשיבות של שמירת סביבת העבודה כמאובטחת ומנוטרת כדי למנוע תאונות נוספות או פוטנציאליות. 

חשוב לזכור כי גם אם הנפגע איבד את הראייה בעין אחת, הוא עשוי להיות זכאי לקצבת נכות, אם העין השנייה שלו גם נפגעה. במקרה של פגיעה בעין בעקבות תאונת עבודה, מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בתחום, על מנת לקבל ייעוץ משפטי בנושא זכויות הנפגע.

 

מדוע אסור לוותר על ליווי משפטי במיצוי זכויות לסובלים מעיוורון בעקבות תאונת עבודה?

עיוורון כתוצאה מתאונות עבודה הוא חוויה עמוקה ומשנת חיים שדורשת תשומת לב והתגברות לא רק על אתגרים פיזיים מיידיים אלא גם נתונה להשלכות רגשיות וכלכליות ארוכות טווח. ההסתגלות לעולם ללא ראייה היא מסע מורכב הדורש חוסן, תמיכה ומחויבות חברתית רחבה יותר. 

בתאונת עבודה מורכבת זו, אין להקל ראש לגבי תפקידו החשוב והמשמעותי של עורך דין תאונות עבודה. עורך דין המבין את המורכבות המשפטית, יקח על עצמו לדאוג ולהבטיח ללקוחו את קבלת הפיצויים בגובה המקסימלי ביותר האפשרי עבורו. 

לכן, מציאת עורך דין שיוכל להכיל ולהיות רגיש למצב החדש המאתגר שנוצר מחד ופעיל ואקטיבי לקבלת מירב הפיצויים המגיעים מאידך, הוא צעד חשוב וקריטי להמשך החיים של המתמודדים עם מצב זה ואף יכול לקבוע את רמת החיים העתידית והחוסן הכלכלי הפוטנציאלי.  

 

התעוורות תאונת עבודה – סיכום

התעוורות עקב תאונת עבודה היא פגיעה קשה שתשפיע באופן משמעותי על חיי הנפגע ועל עתידו המקצועי. לנפגעים אלו מגיעות זכויות רבות, ובהן דמי פגיעה, גמלת נכות מעבודה, וכן פיצויים נלווים במקרים מסוימים.

אם אתם קוראים את המאמר הזה לטובת אדם קרוב שנפגע בתאונת עבודה שגרמה לו להתעוור, דעו כי יש מי שיוכל לסייע לכם במימוש הזכאות לפיצויים בעקבות הפגיעה. אולם לשם כך חשוב לפנות עם הנפגע לייעוץ משפטי בהקדם האפשרי. משרד עו"ד אימבר גולן פרטוש מתמחה בייצוג נפגעי תאונות עבודה, וישמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

אל תהססו לפנות אלינו להתייעצות ראשונית ללא עלות וללא התחייבות, עוד היום.

עיוורון התעוורות תאונת עבודה

אנשים המתמודדים עם עיוורון עקב תאונת עבודה חווים לעתים קרובות הלם, אבל ותחושת אובדן עמוקה. השינוי הפתאומי של המציאות שלהם מעורר סערה רגשית, וההסתגלות לחיים ללא ראייה דורשת חוסן, נחישות ותמיכה פסיכולוגית וכן הסתייעות בטכנולוגיה ועזרים אשר יקלו על חיי היום יום.

עורכי דין תאונות עבודה ממלאים תפקיד מרכזי על ידי חקירת נסיבות התאונה, איסוף ראיות ובניית תיק משכנע. הם ישתפו פעולה עם אנשי מקצוע רפואיים ומומחים מקצועיים כדי להעריך את מידת לקות הראייה והשפעתה על יכולתו של הפרט לעבוד. עורכי דין לתאונות עבודה יפעלו במטרה להבטיח פיצוי הוגן המכסה את עלות ההוצאות הרפואיות, עלויות שיקום, אובדן שכר ונזקים אחרים.

עורכי דין תאונות עבודה תורמים למודעות חברתית רחבה יותר על ידי כך שהמעסיקים אשר אחראים לרשלנות שהובילה לתוצאות החמורות כמו עיוורון יידרשו לשלם פיצויים מחד ולפעול למען רפורמות בטיחות במקום העבודה מאידך. עורכי הדין יכולים להעלות את מודעות המעסיקים גם לגבי תאונות עבודה פוטנציאליות והכוונה לגבי פעילויות ספציפיות שיש לעשותן. 

מערכות תמיכה, לרבות עורכי דין לתאונות עבודה, חיוניות להתמודדות. בתחום המשפטי, יזכו האנשים לקבל את הפיצוי המגיע להם. וגם מעבר לתחום המשפטי, תמיכה רגשית, שירותי שיקום ומשאבים קהילתיים נוספים יתרמו לרווחתם הכללית של הנפגעים, וינסו לשנות את מודעות ורגישות הסביבה למכילה ומבינה יותר.

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עו"ד אימבר גולן פרטוש
עו"ד אימבר גולן פרטוש

בעלת המשרד, עו״ד אימבר גולן פרטוש מומחית בתחום נזקי הגוף עם ניסיון רב של ייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן בועדות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.

בעברה, עבדה במחלקה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי ובמקביל כיהנה שנים רבות בוועדה לביטוח לאומי של מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל.

בנוסף, עומדים לזכותה שורה ארוכה של תקדימים משפטיים פורצי דרך בתחום נזקי הגוף.

עו"ד אימבר גולן פרטוש ברשתות:

פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טלפון: 077-804-3544 | מייל: [email protected]

משרד עו"ד אמבר גולן פרטוש
לקבלת יעוץ אישי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות המשרד
משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש נוסד בשנת 2012 והינו משרד מוביל בתחום נזקי הגוף.
 
המשרד מונה צוות עורכי דין מומחים בתחום נזקי הגוף, בייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.
מהתקשורת
כלכליסט
פורסם ב- כלכליסט

במקרה של פציעות חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, התיעוד הוא קריטי להצלחת התביעה - מאמר שפורסם בכלכליסט .

חדשות פתח תקווה
פורסם ב-חדשות פתח תקווה

מדוע חשוב להיות מלווה על ידי עורך דין למימוש הזכויות שלכם מול ביטוח לאומי?

14 עכשיו
פורסם בחדשות 14

בשנת 2022 נשבר שיא של 4 שנים במספר הנפגעים בתאונות עבודה. עו"ד אימבר גולן פרטוש בראיון בנושא.

לוגו מעריב
פורסם ב-במעריב

יפוצה בכ - 3 מליון ש"ח על אף שהחליק מקטנוע בתאונה עצמית.

לקוחות ממליצים
לעו"ד אימבר גולן פרטוש.ברצוני להעריך אותך ולצייןעל היחס החם ומקצועיות אשר קיבלתי אצלכם בטיפול... בבעיה שלי . ברצוני לציין שהכל נעשה בצורה טובה ומעולה עם צוות טוב של עורכי דין טובים ומעולים שמטרתם לעזור ללקוח .לבסוף חשוב מאוד לציין שיש תוצאות טובות. תודה רבה על הכל מעריך אותכם מאוד וממליץ מאוד מימני דורון.קראו עוד
מומלץ בחום מקצוענים ביותר!
שירות ישר ומקצועי ללא עוררין!
שירות נהדר...
משרד מקצועי קיבלתי שירות מצוין תודה על הכל
מקצועיות ואנושיות של אימבר העומדת בראש המשרד וצוותה. מומלץ בחום!!!
מקצועיותאמינותויד ביד לאורך כל הדרך .
שירות מיקצועי.ייצוג ופתרון בעיות ומיצוי זכויות בהצלחה.אמבר ועובדיה קשובים ללקוח נותנים מעצמם מעל... ומעברקראו עוד
js_loader
הצלחות המשרד עורך דין תאונות עבודה, תאונות עבודה
DUNS 100 - משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן