לוגו לתפריט עליון
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
js_loader

תביעת נזקי גוף בעקבות תאונה ברחוב

תאונה ברחוב עלולה לגרום נזקי גוף וליצור עילה להגשת תביעה משפטית. עם זאת, חשוב להכיר לעומק את הנושא של תביעת נזקי גוף בעקבות תאונה ברחוב, כדי לדעת איך לבחור עורך דין, כיצד להגדיל את הפיצוי הכספי ומה משפיע עליו.

מקרים בהם ישנה עילה להגשת תביעת נזקי גוף בעקבות תאונה ברחוב הם נפוצים מכפי שאתם עשויים לחשוב. התאונות עלולות לגרום נזק גופני או נפשי, הן מתרחשות בשכיחות גבוהה בכל רחבי הארץ והן עלולות לפגוע גם בצעירים וגם במבוגרים. מצד שני, ישנם עורכי דין שמתמחים במקרים של תביעות נזקי גוף בעקבות תאונות ברחוב, ואפשר לפנות אליהם על מנת לרכז את הטיפול בסוגיה תחת קורת גג אחת. 

 

גורמי סיכון לתאונות רחוב

 

תאונות רחוב יכולות לקרות לכל אחד, אך ישנם גורמי סיכון מסוימים שיכולים להפוך אותן לסבירות יותר. כמה גורמי סיכון נפוצים כוללים:

  • נהיגה או הליכה מוסחת: שימוש בטלפון סלולרי, הודעות טקסט או הסחת דעת אחרת בזמן נהיגה או הליכה, יכולים להגביר את הסיכון לתאונה.
  • מהירות מופרזת: נהיגה או רכיבה על אופניים במהירויות גבוהות עלולה להקשות על התגובה למצבים בלתי צפויים ולהגביר את הסיכון להתנגשות.
  • נהיגה תחת השפעת חומרים: נהיגה תחת השפעת סמים או אלכוהול עלולה לפגוע בכושר השיפוט ובתיאום, ולהגביר את הסיכון לתאונה.
  • תנאי מזג אוויר גרועים: גשם, שלג או תנאי מזג אוויר גרועים אחרים, יכולים להקשות על הראייה והשליטה ברכב, מה שמגביר את הסיכון לתאונה.

 

למי לפנות בשביל להגיש תביעת נזקי גוף בעקבות תאונה ברחוב?

 

הגשת תביעת נזקי גוף בעקבות תאונה ברחוב יכולה להבטיח פיצוי כספי משמעותי. עם זאת, יש הבדלים בין האופן שבו מגישים סוגים שונים של תביעות נזקי גוף בעקבות תאונות ברחוב וחשוב להכיר אותם. 

אם עברתם תאונת רחוב, ישנם מספר אנשים וארגונים שאולי תצטרכו לפנות אליהם לעזרה. אלו כוללים:

  • שירותי חירום: אם נפגעתם כתוצאה מתאונה ברחוב, יש להתקשר מיד לשירותי החירום. הם יכולים לספק טיפול רפואי והסעה לבית החולים במידת הצורך. התיעוד העיקרי לצורך הגשת תביעת נזקי גוף בעקבות תאונה ברחוב, מתבצע מול שירותי החירום ועל בסיס מסמכים רשמיים שהם מוסרים. 
  • משטרה: אם התאונה הייתה חמורה או כרוכה בעבירה פלילית, יש לפנות גם למשטרה. הם יכולים לסייע בתיעוד התאונה ולספק דו"ח משטרה, שיכול להועיל בכל תביעת ביטוח או הליכים משפטיים שעשויים לאחר מכן.
  • חברת ביטוח: יש לפנות גם לחברת הביטוח, לדווח על התאונה ולהגיש תביעה במידת הצורך.
  • עורך דין נזקי גוף: אם התאונה נגרמה על ידי רשלנות של מישהו אחר, מומלץ להתייעץ עם עורך דין נזקי גוף כדי לראות אם יש עילה לקבלת פיצוי.  

 

איך מוכיחים תביעת נזקי גוף בעקבות תאונה ברחוב?

 

חשוב להתמקד בעניין של איסוף עדויות במקרים של תביעת נזקי גוף בעקבות תאונה ברחוב, כי זה הכלי העיקרי שבו אפשר להשתמש על מנת להגדיל את הסיכוי לקבל פיצוי כספי משמעותי. ראשית, רצוי לאסוף עדויות רבות ככל האפשר על התאונה, לרבות תמונות, הצהרות עדים וכל מידע רלוונטי אחר. זה יכול לעזור לתמוך בתביעת הביטוח או במקרה המשפטי.

שנית, חשוב להיבדק על ידי איש מקצוע רפואי לאחר תאונה. זה יכול לעזור לתעד את כל הפציעות שנגרמו ולהבטיח טיפול מתאים, אבל גם להגדיל את הסיכוי לקבלת פיצוי כספי גבוה. במקביל, אפשר כאמור להודיע לחברת הביטוח, ולהקפיד לספק ראיות רבות ככל האפשר. 

 

החשיבות של התייעצות עם עורך דין

 

התייעצות עם עורך דין מהווה אף היא שלב קריטי בבניית תביעת נזקי גוף בעקבות תאונה ברחוב. אם אתם סבורים שהתאונה נגרמה עקב רשלנות של מישהו אחר, מומלץ להתייעץ עם עורך דין נזקי גוף כדי לדון באפשרויות המשפטיות שלכם. הם יכולים לעזור לכם להבין את הזכויות שלכם ולקבוע אם יש לכם עילה לתביעה וסיכוי לפיצוי.

 

מה האחריות של העירייה?

במקרים של תביעת נזקי גוף בעקבות תאונה ברחוב עולה לעיתים קרובות הדילמה של האחריות. מצד אחד, יכולות להיות תאונות שנגרמות בגלל חוסר תשומת לב או התנהגות לא זהירה של הנפגע. מצד שני, קיימים מקרים מובהקים שבהם יש אחריות של העירייה. לכן מתבקש לבדוק מה יכולה העירייה לעשות וכיצד זה משפיע על התביעה.

הגשת תביעות נזקי גוף בעקבות תאונות ברחוב שנגרמות בגלל מעורבות של העירייה מתבצעת גם היא בליווי עורך דין. בין אם מגישים תביעה ובין אם לא, הנה כמה פעולות שעיריות וגורמים אחרים יכולים לנקוט כדי להפחית את הסיכון לתאונות רחוב:

  • שיפור של עיצוב הרחובות: אחת הדרכים היעילות ביותר להפחתת הסיכון לתאונות רחוב היא לתכנן רחובות שמתעדפים את הבטיחות. זה יכול לכלול הוספת שבילי אופניים, מעברי חצייה, ופעולות אחרות המעודדות נהיגה בטוחה ואחראית, רכיבה על אופניים והליכה.
  • יישום צעדים להרגעת תנועה: מהירות מופרזת מהווה גורם סיכון מרכזי לתאונות רחוב, ולכן עיריות יכולות ליישם צעדים להרגעת תנועה כדי להאט את התנועה ולהפחית את הסיכון להתנגשות. זה יכול לכלול מהמורות מהירות, כיכרות ותכונות אחרות המאלצות נהגים להאט.
  • הגדלת התחבורה הציבורית: עידוד השימוש בתחבורה ציבורית יכול לסייע בהפחתת מספר המכוניות על הכביש, מה שיכול בתורו להפחית את הסיכון לתאונות. זה יכול לכלול השקעה במערכות אוטובוס ורכבת איכותיות, כמו גם קידום רכיבה על אופניים והליכה כאמצעי תחבורה חלופיים.
  • לספק חינוך והסברה: חינוך נהגים, רוכבי אופניים והולכי רגל לגבי התנהגות בטוחה ואחראית על הכביש, יכול אף הוא לעזור להפחית את הסיכון לתאונות. זה יכול לכלול קמפיינים למודעות ציבורית, תוכניות לחינוך נהגים, ויוזמות אחרות המקדמות התנהגות בטוחה ואחראית.
  • שיפור של תחזוקת הכבישים: תחזוקה לקויה של הכביש יכולה לתרום לתאונות על ידי יצירת סכנות כמו בורות, מדרכה לא אחידה ותאורה לקויה. עיריות יכולות להפחית את הסיכון לתאונות על ידי השקעה בתחזוקה ותיקון כבישים שוטפים.
  • אכיפת חוקי התעבורה: לבסוף, אכיפת חוקי התעבורה חיונית להפחתת הסיכון לתאונות רחוב. זה יכול לכלול הטמעת הגבלות מהירות, אכיפת חוקי נהיגה מוסחת, ופגיעה בנהיגה בשכרות והתנהגויות מסוכנות אחרות. 

על ידי נקיטת פעולות אלו, עיריות וגופים אחרים יכולים לפעול להפחתת הסיכון לתאונות רחוב, וליצור קהילות בטוחות יותר וניתנות למגורים עבור כולם.

 

ניהול משא ומתן על פשרה

 

יש מקרים שבהם תביעות נזקי גוף בעקבות תאונות ברחוב מסתיימות בפשרה מסוימת. באופן כללי, אם תביעת הביטוח או התיק המשפטי יצליחו, ייתכן שתעלה הצעה לפשרה. במקרים אלו יש להקפיד להתייעץ עם עורך הדין לפני קבלת הצעות פשרה כלשהן, שכן הוא יכול לעזור לקבוע אם ההצעה הוגנת וסבירה.

בכל מקרה, הדבר החשוב ביותר לאחר תאונת דרכים הוא לתת עדיפות לבריאות ולבטיחות. לאחר שדאגתם לצרכיכם המיידיים, תוכלו להתחיל לחשוב על ההיבטים המשפטיים של המצב ולנקוט בצעדים על מנת להגן על זכויותיכם ולהבטיח שתקבלו את הפיצוי המגיע לכם.

התייעצות עם עו"ד אימבר גולן פרטוש היא הפתרון האידיאלי עבור מקרים שונים של תאונות ברחוב, אז נשמח לקבל פרטים דרך האתר ולתאם עבורכם פגישה. 

תביעת נזקי גוף בעקבות תאונה ברחוב

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עו"ד אימבר גולן פרטוש
עו"ד אימבר גולן פרטוש

בעלת המשרד, עו״ד אימבר גולן פרטוש מומחית בתחום נזקי הגוף עם ניסיון רב של ייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן בועדות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.

בעברה, עבדה במחלקה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי ובמקביל כיהנה שנים רבות בוועדה לביטוח לאומי של מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל.

בנוסף, עומדים לזכותה שורה ארוכה של תקדימים משפטיים פורצי דרך בתחום נזקי הגוף.

עו"ד אימבר גולן פרטוש ברשתות:

פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טלפון: 077-804-3544 | מייל: [email protected]

משרד עו"ד אמבר גולן פרטוש
לקבלת יעוץ אישי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות המשרד
משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש נוסד בשנת 2012 והינו משרד מוביל בתחום נזקי הגוף.
 
המשרד מונה צוות עורכי דין מומחים בתחום נזקי הגוף, בייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.
מהתקשורת
כלכליסט
פורסם ב- כלכליסט

במקרה של פציעות חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, התיעוד הוא קריטי להצלחת התביעה - מאמר שפורסם בכלכליסט .

חדשות פתח תקווה
פורסם ב-חדשות פתח תקווה

מדוע חשוב להיות מלווה על ידי עורך דין למימוש הזכויות שלכם מול ביטוח לאומי?

14 עכשיו
פורסם בחדשות 14

בשנת 2022 נשבר שיא של 4 שנים במספר הנפגעים בתאונות עבודה. עו"ד אימבר גולן פרטוש בראיון בנושא.

לוגו מעריב
פורסם ב-במעריב

יפוצה בכ - 3 מליון ש"ח על אף שהחליק מקטנוע בתאונה עצמית.

לקוחות ממליצים
לעו"ד אימבר גולן פרטוש.ברצוני להעריך אותך ולצייןעל היחס החם ומקצועיות אשר קיבלתי אצלכם בטיפול... בבעיה שלי . ברצוני לציין שהכל נעשה בצורה טובה ומעולה עם צוות טוב של עורכי דין טובים ומעולים שמטרתם לעזור ללקוח .לבסוף חשוב מאוד לציין שיש תוצאות טובות. תודה רבה על הכל מעריך אותכם מאוד וממליץ מאוד מימני דורון.קראו עוד
מומלץ בחום מקצוענים ביותר!
שירות ישר ומקצועי ללא עוררין!
שירות נהדר...
משרד מקצועי קיבלתי שירות מצוין תודה על הכל
מקצועיות ואנושיות של אימבר העומדת בראש המשרד וצוותה. מומלץ בחום!!!
מקצועיותאמינותויד ביד לאורך כל הדרך .
שירות מיקצועי.ייצוג ופתרון בעיות ומיצוי זכויות בהצלחה.אמבר ועובדיה קשובים ללקוח נותנים מעצמם מעל... ומעברקראו עוד
js_loader
הצלחות המשרד עורך דין נזקי גוף
DUNS 100 - משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן