לוגו לתפריט עליון
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
js_loader

עורך דין תביעות ביטוח

תביעת ביטוח היא פעולה אשר דורשת הבנה משפטית מעמיקה והיכרות עם תחום תביעות הביטוח, לשם מיצוי מיטבי ומלא של כלל הוראות הפוליסה בגינה מוגשת התביעה. כמו כן, במקרים מסוימים, עשויה חברת הביטוח להערים קשיים בפני המבוטח לשם קבלת הפיצוי הנקוב בפוליסת הביטוח. לשם כך מומלץ להסתייע בשירותיו של עורך דין תביעות ביטוח.

תביעת ביטוח מוגשת במצב התרחשות אירוע אשר על פי פוליסת הביטוח מקנה למבוטח קבלת פיצויים מחברת הביטוח. על מנת לזכות בפיצוי, על המבוטח לעמוד בתנאי הפוליסה ולבסס את זכאותו על יסוד אסמכתאות מתאימות, להגיש תביעה מסודרת לחברת הביטוח ולהמתין לאישורה. סכום התביעה נובע מהמוסכם בפוליסת הביטוח ובהתאם לאירוע שבגינו מוגשת התביעה.

סוגי תביעות ביטוח

 

בין האירועים שבגינם מוגשות תביעות ביטוח ניתן למנות לדוגמה מקרה של פציעה שהובילה לאובדן כושר עבודה, מקרה של מות המבוטח ותביעת חברת הביטוח על ידי שאיריו או תביעות פשוטות יותר הנוגעות לנזקים שנגרמו לרכוש אשר בוטח במסגרת פוליסת הביטוח. לשם קבלת מידע נוסף על סוגי תביעות הביטוח, מומלץ לפנות לעורך דין תביעות ביטוח.

קשיים בקבלת פיצוי מחברת הביטוח

 

בעת הגשת תביעה לחברת הביטוח, מבקש המבוטח למצות את זכותו על פי פוליסת הביטוח עליה שילם במיטב כספו. עם זאת, לא אחת קורה כי חברת הביטוח מתנערת מחובתה על פי הפוליסה, בין אם ביחס לכלל הסכום אותו תובע המבוטח ובין אם ביחס לחלקו. ניתן לצמצמם מקרים של התנערות חברת הביטוח מחובתה, על ידי התייעצות מקדימה עם עורך דין תביעות ביטוח או עורך דין נזקי גוף.

הטענות שעשויות חברות הביטוח להעלות הן בין היתר אי הוכחה מספקת של עילת התביעה או  הסתרת פרטים מהותיים בעת חתימת המבוטח על הפוליסה, אשר היו משפיעים על גובהה. לעיתים נעזרות חברות הביטוח בשירותיהם של חוקרים פרטיים, שתפקידם להתחקות אחר המבוטחים ולהפריך את טענותיהם בדבר זכאותם לקבלת פיצויים.

 

תביעה משפטית במקרה של אי מתן פיצויים

 

במקרים בהם חברת הביטוח אינה נענית לבקשת המבוטח לקבלת הפיצויים שלהם הוא זכאי על פי תנאי הפוליסה, באפשרות המבוטח להגיש תביעה בבית משפט לשם קבלת הפיצויים במסגרת פסק דין שיפוטי. הגשת תביעה כנגד חברת הביטוח היא פעולה שרצוי לעשותה באמצעות ליווי של עורך דין תביעות ביטוח בעל ניסיון בתביעות בתחום זה.

ראוי לזכור בהקשר זה, כי תביעות ביטוח הינן בעלות תקופת התיישנות קצרה במיוחד ואי מיצוי האפיק המשפטי בתוך תקופה של 3 שנים מיום היווצרות עילת התביעה, ימנע מהמבוטח להגיש תביעה כנגד חברת הביטוח.

תביעת ביטוח – רק בליווי עורך דין תביעות ביטוח מנוסה

 

הגשת תביעת ביטוח דורשת היכרות מעמיקה עם אופן התנהלות חברות הביטוח וטיב האסמכתאות אותן יש להציג בפניהן, לשם מניעת מחלוקות בדבר זכאות המבוטח לפיצויים. משרד עו"ד אמבר גולן-פרטוש, הוא הכתובת עבור כל מבוטח החפץ במיצוי מיטבי של הליך תביעת חברת הביטוח.

עורך דין תביעות ביטוח

לחזרה לחלק ספציפי במאמר
עו"ד אימבר גולן פרטוש
עו"ד אימבר גולן פרטוש

בעלת המשרד, עו״ד אימבר גולן פרטוש מומחית בתחום נזקי הגוף עם ניסיון רב של ייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן בועדות רפואיות מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.

בעברה, עבדה במחלקה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי ובמקביל כיהנה שנים רבות בוועדה לביטוח לאומי של מחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין בישראל.

בנוסף, עומדים לזכותה שורה ארוכה של תקדימים משפטיים פורצי דרך בתחום נזקי הגוף.

עו"ד אימבר גולן פרטוש ברשתות:

פייסבוק | אינסטגרם | יוטיוב | טלפון: 077-804-3544 | מייל: [email protected]

משרד עו"ד אמבר גולן פרטוש
לקבלת יעוץ אישי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אודות המשרד
משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש נוסד בשנת 2012 והינו משרד מוביל בתחום נזקי הגוף.
 
המשרד מונה צוות עורכי דין מומחים בתחום נזקי הגוף, בייצוג בבתי המשפט ובבתי הדין השונים, וכן מול המוסד לביטוח לאומי, חברות הביטוח, מס הכנסה ומשרד הביטחון.
מהתקשורת
כלכליסט
פורסם ב- כלכליסט

במקרה של פציעות חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, התיעוד הוא קריטי להצלחת התביעה - מאמר שפורסם בכלכליסט .

חדשות פתח תקווה
פורסם ב-חדשות פתח תקווה

מדוע חשוב להיות מלווה על ידי עורך דין למימוש הזכויות שלכם מול ביטוח לאומי?

14 עכשיו
פורסם בחדשות 14

בשנת 2022 נשבר שיא של 4 שנים במספר הנפגעים בתאונות עבודה. עו"ד אימבר גולן פרטוש בראיון בנושא.

לוגו מעריב
פורסם ב-במעריב

יפוצה בכ - 3 מליון ש"ח על אף שהחליק מקטנוע בתאונה עצמית.

לקוחות ממליצים
לעו"ד אימבר גולן פרטוש.ברצוני להעריך אותך ולצייןעל היחס החם ומקצועיות אשר קיבלתי אצלכם בטיפול... בבעיה שלי . ברצוני לציין שהכל נעשה בצורה טובה ומעולה עם צוות טוב של עורכי דין טובים ומעולים שמטרתם לעזור ללקוח .לבסוף חשוב מאוד לציין שיש תוצאות טובות. תודה רבה על הכל מעריך אותכם מאוד וממליץ מאוד מימני דורון.קראו עוד
מומלץ בחום מקצוענים ביותר!
שירות ישר ומקצועי ללא עוררין!
שירות נהדר...
משרד מקצועי קיבלתי שירות מצוין תודה על הכל
מקצועיות ואנושיות של אימבר העומדת בראש המשרד וצוותה. מומלץ בחום!!!
מקצועיותאמינותויד ביד לאורך כל הדרך .
שירות מיקצועי.ייצוג ופתרון בעיות ומיצוי זכויות בהצלחה.אמבר ועובדיה קשובים ללקוח נותנים מעצמם מעל... ומעברקראו עוד
js_loader
הצלחות המשרד עורך דין ביטוח לאומי, עורך דין תאונות דרכים, עורך דין תאונות עבודה
DUNS 100 - משרד עורכי דין אימבר גולן פרטוש
לשיחת ייעוץ חייגו עכשיו:
Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 112 ביקורות
×
js_loader
דילוג לתוכן